از رام جهانی MIUI 7 رو نمایی شد؛ نسخه ی محدود Mi 4i به بازار آمد

از رام جهانی MIUI 7 رو نمایی شد؛ نسخه ی محدود Mi 4i به بازار آمد

زیاومی در روز چهار شنبه در مراسم عرضه ی MIUI 7، رام MIUI 7 را در کنار رنگ های متنوع Mi 4i که به عنوان نسخه های محدود به فروش می رسند، معرفی کرد.
در این مراسم، این کمپانی گوشی ساز چینی اعلام کرد که MIUI 7 Beta از روز دو شنبه برای پشتیبانی از دستگاه های Mi بتا، به نام های Redmi 1S, Redmi 2, Mi 3, Mi 4, Mi 4i, Redmi Note وRedmi Note 4G وارد بازار خواهد شد.
باید اضافه کرد که زیاومی اعلام کرد که Mi 4i در رنگ های آبی، صورتی، و زرد، به صورت محدود با قیمت 12999 روپیه به فروش می رسند. این رنگ ها به طور رسمی از روز پنج شنبه به صورت عمده در سایت رسمی شرکت با آدرس Mi.com/in به فروش می رسد. تا به حال این گوشی فقط در رنگ های سفید و خاکستری تیره موجود بود.
این کمپانی ادعا می کند که MIUI که با شعار ” طرح شما ” پیش می رود، رابط کاربری عمیقا بهینه سازی شده ای دارد که به کاربران در ابعاد گسترده ای اجازه ی شخصی سازی می دهد.
برخی از نکات مثبت MIUI 7 جدید عبارتند از : چهار تم پیش فرض برای انتخاب، تم های جدیدی که یک بازی کامل را روی صفحه ی قفل شده شما اجرا می کنند؛ قابلیت صفحه ی قفل روزانه که پس زمینه ی شما را هر روز عوض می کند؛ عکس های کپی رایت شده اختصاصی برای MIUI؛ تا 30 در صد عملکرد بهتر نسبت به MIUI 6؛ کاهش قدرت کلی مودم در کنار حذف برنامه هایی که در پشت زمینه اجرا می شوند، تا عمر باتری 10 در صد افزایش داشته باشد، سایز فونت XXL؛ قابلت آلبوم بچه، که صورت بچه ها را به طور خودکار تشخیص داده و یک آلبوم از آن ها تهیه می کند؛ یک حالت بچه ی جدید در MIUI 7 به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های مناسب برای کودکان را انتخاب کرده و همچنین برای برنامه های خاصی رمز عبور گذاشته و اعلانات را نیز خاموش کنید.از رام جهانی MIUI 7 رو نمایی شد؛ نسخه ی محدود Mi 4i به بازار آمد

با تمام این گزینه هایی که برای شخصی سازی پیش روی کاربر قرار می گیرد، به نظر می رسد که MIUI 7 واقعا ” طرح شما ” است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های شیائومی

نظرات در مورد : از رام جهانی MIUI 7 رو نمایی شد؛ نسخه ی محدود Mi 4i به بازار آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *