ادعای عکسهای درز کرده از نکسوز هوواوی، جرات این شرکت را برای همه به نمایش می گذارد.

چند روز پیش اتفاق عجیبی مبنی بر شایعه عکسهای منتسب به نکسوز هوواوی اتفاق افتاد. احتمال اینکه این عکسهای منتشر شده مربوط به گوشی های H1621 و H1622 باشند، بسیار بالاست. سال گذشته به گوشی 6p نکسوز هوواوی کدهای H1511 و  H1512 داده شده بود. هم اکنون به نظر میرسد زمان جانشین کردن این کدها فرا رسیده است. اما منبع می گوید که این خبر اشتباه است.

همچنین از خبرها میتوان دریافت که مدل نکسوز امسال هوواوی با باتری 3100mAh Li-iOn و امکانات اضافی همچون سنسور اثر انگشت ارائه خواهد شد.

امسال از نکسوز و گوگل و شرکای سخت افزاری او، ارائه سه دستگاه گوشی انتظار می رود. دو دستگاه گوشی توسط htc تولید خواهد شد و دیگری توسط هوواوی. دو گوشی ارائه شده توسط htc به ترتیب مارلین(M1) و سیل فیش(S1) نامگذاری شده اند. گوشی تولیدی توسط هوواوی هنوز منتشر نشده است، اما منبعی معتبر به نام آقای چارلین مونیلال (مدیر عامل شرکت تجاری مصرف کننده هوواوی در آفریقای جنوبی) تائید کرده است که شرکت “امسال باز هم گوشی نکسوز ارائه خواهد کرد.” بر این اساس و عکسهای منتشر شده، میتوان اطمینان یافت که این شرکت تلاشهای خود را برای تولید گوشی دیگری برای گوگل خواهد کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نکسوس 6P هواوی رسما معرفی شد

نظرات در مورد : ادعای عکسهای درز کرده از نکسوز هوواوی، جرات این شرکت را برای همه به نمایش می گذارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *