لپ تاپ اینفینیکس INBook X2 Slim معرفی شد

لپ تاپ اینفینیکس INBook X2 Slim معرفی شد

اینفینیکس به تازگی لپ تاپ جدید INBook X2 Slim را معرفی کرده است و قصد دارد به گسترش پیکربندی لپ تاپ های خود بپردازد. آخرین مدل با فرم بسیار باریک و برخی ارتقاء قابل توجه نسبت به مدل قبلی وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین نوت بوک این شرکت به عنوان یک لپ‌تاپ عرضه می‌شود که به دنبال ارائه طراحی و مشخصات پریمیومی با حفظ ارزش عالی است. به عبارت دیگر، دارای طراحی و نمایشگر رده بالا با پردازنده‌های توانمند و بدون نقص است. وزن این لپ تاپ تنها 1.24 کیلوگرم و ضخامت آن 14.8 میلی متر است. حتی حاشیه‌های آن بسیار نازک بوده و فقط 4.7 میلی‌متر سایز دارند. اینفینیکس INBook X2 Slim را در چندین رنگ چشم نواز، از جمله قرمز، سبز، نقره ای و آبی عرضه می کند.

این باعث می شود که باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ در این بخش باشد. دارای بدنه فلزی آلومینیومی سبک وزن بوده این موجب می شود کاملا قابل حمل محسوب شده، که برای افراد حرفه ای ای دانشجویان گزینه عالی تلقی شود. در جلو، لپ تاپ از یک صفحه نمایش 14 اینچی FHD بهره برده شده که حداکثر روشنایی 300 نیت را ارائه می دهد. علاوه بر این، پنل حتی با پشتیبانی از طیف رنگی 100 درصد sRGB بر روی صفحه نمایش IPS خود عرضه خواهد شد.

در بخش سخت افزاری، Infinix INBook X2 Slim می‌تواند به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل i3، i5 و i7 مجهز شود. پردازنده‌های سطح بالاتر همچنین توانایی کافی برای انجام کارهای فشرده مانند ویرایش ویدیو، بازی سبک و غیره را دارند. این پردازنده‌ها با پیکربندی‌های حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی متفاوتی همراه می‌شوند و مدل رده بالا دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. یکی دیگر از ارتقاء عمده نسبت به نسل قبلی، افزودن باتری 50 وات ساعتی با ظرفیت بالا است که وعده ارائه 11 ساعت وبگردی و حدود 9 ساعت پخش ویدیو را می دهد.

این لپ تاپ با یک شارژر مبتنی بر پورت USB Type C از نوع 65 واتی ارائه می شود. سایر ویژگی های قابل توجه شامل دوربین 720P با فلاش LED دوگانه، حافظه NVMe PCIe 3.0 SSD، صدای DTS از بلندگوهای استریو و سیستم خنک کننده 1.0 است که به کنترل دما کمک می کند. برای اتصال، دستگاه از WiFi 5، بلوتوث 5.1، دو پورت USB 3.0، پورت USB نوع C، یک اسلات کارت SD و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  سری گوشی اینفینیکس Hot 40 در گوگل پلی کنسول دیده شد

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اینفینیکس مراجعه کنید. برندی توانا که محصولات خوش قیمت ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ اینفینیکس INBook X2 Slim معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *