احتمالا سامسونگ از یک گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه رونمایی خواهد کرد

دوربین چهارگانه

دوربین چهارگانه سامسونگ | این روزها با پیشرفت تکنولوژی های موبایلی بسیاری از کمپانی ها با بروزترین قابلیت ها پرچمداران خود را معرفی می نمایند. هم اکنون استفاده از سنسورهای دوربین دوگانه یک موضوع کاملا طبیعی و روتین به حساب می آید ولی در این میان استفاده از دوربین های سه گانه و یا چهارگانه کمی عجیب به نظر می رسد. در این میان کمتر کمپانی وجود دارد که بخواهد از سنسورهای تک گانه برای پرچمداران خود بهره ببرد و اکنون خبر از سنسورهای چهارگانه می باشد.

گوشی هوشمند سامسونگ

یکی از وب سایت های خبری خارجی به تازگی در طی یک گزارش به‌ نقل از یک منبع وثق در داخل کمپانی سامسونگ، اعلام نموده است که این غول تکنولوژی اکنون در حال فعالیت بر روی گوشی اندرویدی جدیدی می باشد که از یک دوربین اصلی چهارگانه استفاده می کند و در اواخر سال جاری میلادی این گوشی هوشمند را عرضه خواهد کرد. این منبع ادعا کرده که یک ارتباط نزدیک میان تامین‌ کنندگان قطعات گوشی‌ های کمپانی سامسونگ دارد، صرتحتا نیز گفته که که گوشی مذکور، گلکسی اس 10 و یا گوشی منعطف این کمپانی یعنی گلکسی F نیست. بحث مهمی که بالاتر به آن اشاره نمودیم، تاکید این منبع بر روی عرضه‌ ی این گوشی در سال 2018 و نه 2019 می باشد.

دوربین چهارگانه

حضور چهار دوربین بر روی پنل پشت این گوشی هوشمند، می‌ تواند این را به یک گوشی هوشمند رده‌ بالا با قیمت بسیار بالا تبدیل نماید. با در نظر قرار دادن موارد متفاوت، می‌ توان گفت که گویا این منبع به یک گوشی با شماره مدل W2019 اشاره نموده است؛ یعنی تنها پرچمدار رونمایی نشده ی کمپانی سامسونگ که بسیاری از افراد انتظار دارند تا قبل از پایان سال 2018 میلادی، روانه‌ ی بازار گردد. مدل بعدی یعنی W2018 احتمالا یک گوشی تاشو می باشد و به طور انحصاری در بازار کشور چین عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدال iPhone X2 و Galaxy S10 بر سر دوربین

نظرات در مورد : احتمالا سامسونگ از یک گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه رونمایی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *