باتری 3850 میلی آمپر ساعتی در گلکسی نوت 9 قرار خواهد گرفت

گلکسی نوت 9

کمپانی تولید کننده ی گوشی های هوشمند سامسونگ می خواهد در گوشی جدید خود از باطری معادل ۳۸۵۰ میلی آمپر و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر استفاده کند. سامسونگ بار دیگر قصد دارد که گوشی قدرتمندی از سری گوشی های گلکسی نوت را به عنوان پرچم دار این برند آماده می کند. این گوشی به احتمال زیاد با اسم گلکسی نوت 9 در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد در تابستان این سال عرضه خواهد شد.
به گفته گزارشات ارائه شده از ice universe که از برملا کنندگان زار های دنیای دیجیتال است، جانشین گوشی گلکسی نوت 8 دارای باطری قوی که ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعت است را خواهد داشت و علاوه بر این موضوع دارای حسگر اثر انگشت درون مایع خواهد بود. بر اساس اطلاعات موجود از این منبع، سامسونگ به دنبال روشی برای ترکیب این حسگر با صفحه نمایش گوشی رده بالای خود است و تا کنون سه الی چهار روش را امتحان کرده است و آن ها را در نظر دارد. باید گفت که طراحی نهایی این گوشی با گذشت چند ماه به عنوان طرح اجرایی در می آید و طراحان سعی در کم کردن این مدت زمان با اجرای حسگر اثر انگشت اپتیکال دارند. در کنار این موضوع عواملی مثل مشکلات ادغام آن و استفاده از محافظ برای صفحه نمایش وجود دارد که برای آن ها باید نگران بود.
من جمله نگرانی ها باید به مشکلاتی مانند کاهش احراز هویت اشاره کرد. باید گفت عقب ماندن این کمپانی به دلیل انتخاب طرح نهایی مشکلی برای زمان عرضه آن نخواهد داشت، به این دلیل که فرم ور این فبلت چندی قبل آغاز شده است . این گوشی که به عنوان جانشین گلکسی نوت 8 هم شناخته می شود ، در مرداد ماه این سال ارائه خواهد شد و در آخر این تابستان نیز وارد بازار می شود این گوشی که دارای باطری ۳۸۵۰ میلی آمپر است بزرگترین باطری را در بین S pen سامسونگ خواهد داشت که نوت ۸ دارای ۳۳۰۰ و نوت 7 دارای ۳۵۰۰ میلی آمپر بودند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باتری 3850 میلی آمپر ساعتی در گلکسی نوت 9 قرار خواهد گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *