احتمالا آیفون 10 در رنگ های جدیدتری ارائه خواهد شد

آیفون 10

آخرین پرچمدار کمپانی اپل یعنی آیفون 10 به دلیل میزان فروش بسیار پایین خود سبب شده است که اپل این بار به فکر ارائه ی رنگ های مختلفی از این گوشی هوشمند بیافتد تا شاید بتواند افراد دیگری را از این طریق جذب نماید. بر اساس انتشار اطلاعیه هایی از سایت های منتسب به کمپانی اپل گویا این کمپانی قصد دارد گوشی آیفون 10 خود را در رنگ های جدیدتری ارائه دهد.

اگر ماه های گذشته نیز خبرهای مربوط به این کمپانی را دنبال کرده باشید، قطعا از عرضه ی آیفون های جدید دیگر با صفحه نمایش اولد و رنگ جدید طلایی باخبر هستید و همچنین اخبرا نیز ویدئویی از طرح مفهومی آیفون 10 پلاس در رنگ طلایی توسط لی گونهو منتشر شده است و همچنین افشاگری دیگر به نام بنجامین گسکین نیز از درگاه سیمکارت و شاسی آیفون 10 طلایی رونمایی به عمل آورده است.

آیفون 10

استیو هِمِرستوفر در توییتر با نام کاربری OnLeaks، ادعا کرده است که کمپانی اپل در آینده ای نزدیک قصد دارد از آیفون 8 و 8 پلاس رنگ قرمز نیز رونمایی به عمل آورد. هم اکنون آیفون 10 در رنگ های خاکستری و نقره ای عرضه می شوند که ارائه ی این گوشی هوشمند در رنگ های جدید برای جذب مشتریان بی تاثیر نیست. این کمپانی پیش تر نیز این کار را انجام داده بود و در سال 2017 آیفون 7 را نیز در رنگ قرمز عرضه کرده بود.

محصولات قرمز رنگ اپل به همکاری چندین ساله اپل با (RED) و برند (Product (RED باز می گردد که بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات صرف هزینه ی درمان بیماری های خاص در دنیا می گردد. تمامی منابع علاوه بر رنگ قرمز برای گوشی آیفون 10 به عرضه ی نسخه ی بهبود یافته ی آیپد نیز اشاره کرده اند که قرار است روز سه شنبه کمپانی اپل از یک آیپد ارزان قیمت رونمایی کند تا برای بهبود شرایط آموزشی در دنیا مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا آیفون 10 در رنگ های جدیدتری ارائه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *