ویژگی های پیش بینی شده گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی اس 9 را به عنوان پرچم دار خود معرفی کرده است. شایعات و اخبار زیادی درباره این ابر گوشی پخش شده است. با توجه به کندی سرعت تولید آیفون X، پیش بینی می شود گلکسی اس 9 زودتر از زمان اعلام شده وارد بازار شود. در ادامه ویژگی های مهم این گوشی را بررسی می کنیم.

صفحه نمایش بدون حاشیه 4K یکی از ویژگی های مهم گلکسی اس 9 است که زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است , سامسونگ در اس 9 از پنل لمسی in-cell در صفحه نمایش این گوشی استفاده کرده است. از مزایای قابل توجه این پنل, کاهش 30 درصد مصرف باتری و صفحه نمایش باریک است.

جمله گلکسی اس , چیپست گلکسی اس 9 را معروف کرد , کارخانه‌ های سامسونگ و TSMC با تلاش فراوان از چیپست‌ های 7 نانومتری استفاده کرده است. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 , باعث نارضایتی همه کابران شده است. سامسونگ سعی کرده با تغییر محل این حسگر این مشکل را حل کرده است. سامسونگ با طراحی سیستم تشخیص چهره و تشخیص عنبیه که شبیه فیس آی دی اپل است , استفاده از این گوشی را آسان تر کرده است.

سامسونگ برای اولین بار در پرچم دار خود از دوربین دوگانه استفاده کرده است. ارتقا عکاسی در نور کم ، تعبیه سنسور جدید مشابه گوگل پیکسل 2 با به کارگیری فناوری فوکوس دوال پیکسل (Dual Pixel) برای عکاسی تصاویر پرتره , ضبط ویدئو های سوپر اسلوموشن (super slow motion) با نرخ 1000 فریم بر ثانیه از ویژگی های دوربین این گوشی مجهز می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه تبلت Galaxy Tab S7 FE سامسونگ در دو نسخه

نظرات در مورد : ویژگی های پیش بینی شده گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *