اخباری جدید درباره دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس 9

بر اساس اخبار جدیدی که در سایت های معتبر منتشر شده است ممکن است شرکت سامسونگ نیز به پیروی از کمپانی اپل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را کمی بزرگ تر کرده و آن ها را به دوربین های دوگانه مجهز کند که با اجرای این عمل بدون شک شاهد افزایش قیمت این دو گوشی خواهیم بود. همچنین با انجام این کار حاشیه صفحه نمایش این دو مدل کم تر خواهد شد.
در ابتدا بهتر است یاد آور شویم که گلکسی w2018 به صورت تاشو و با یک دوربین با دیافراگمی بین f/ 1.5 و f / 2.4 , که به صورت دستی و بر اساس شرایط و محیط عکاسی قابل تغییر است , ارائه شد. هر چه دیافراگم کمتر باشد , نور بیشتری در عکس دیده شده و عکس واضح تری ثبت می شود. بر این اساس شایعاتی درباره دیافراگم f / 1.4 برای سامسونگ اس 9 شنیده شده است. همچنین گوگل پیکسل 2 با استفاده از یک دوربین اصلی با f کم , تا کنون توانسته برترین جایگاه را در بین دوربین های گوشی های هوشمند کسب کند , گوگل با به کار گیری هوش مصنوعی و فناوری Dual Pixel , زاویه و عمق دید را در عکس های پرتره بالا برده و عکس هایی که با این دوربین ها گرفته می شوند بسیار قوی بوده و دارای کیفیت قابل توجهی هستند.
شرکت سامسونگ نیز با ترکیب دو ویژگی بالا قصد دارد دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس پلاس را به یک دوربین دوگانه اصلی ولی با کیفیت بالا مجهز کند. اما اگر سامسونگ بتواند در واقعیت چنین کاری بکند قدمی بزرگ در صنعت دوربین های گوشی های هوشمند برداشته و بسیاری از شرکت ها را به چالش خواهد کشید. البته باید بگوییم که این اخبار در حد یک حدس و شایعاتی است که در سایت های مختلف تکنولوژی و شبکه های مجازی دیده ایم , باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ در عمل چه می کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید……

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عکس برداری پرتره در گوشی های سامسونگ

نظرات در مورد : اخباری جدید درباره دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *