اتومبیل مرسدس بنز AMG E53 رونمایی شد

مرسدس بنز

سری جدیدی از موتور های پیشرانه های اتومبیل مرسدس بنز با آرایش ۶ سیلندری خطی و همچنین با کد شماره 53 عرضه می شود. اتومبیل مدل ای ام جی E53  در دو ورژن نسخه ی سدان و استیشن جایگزین ورژن E43 خواهد شد. تنها حدود دو سال از رونمایی و عرضه ی اتومبیل مرسدس بنز ای ام جی ورژن E43 گذشته است ولی بر طبق اخبار و گزارش های موجود طول عمر این مدل در خط تولید کمپانی محبوب و قدرت مند مرسدس بنز کوتاه و خیلی کم خواهد بود.

مرسدس بنز

جایگزین این مدل که از نظر مشتریان و مصرف کنندگانش بسیار دوست داشتنی بود، یک مدل بسیار زیبا تر و خیلی بهتر به اسم مرسدس بنز ای ام جی E53 خواهد بود که در دو ورژن سدان و استیشن که هر کدام در نوع خودش بی نظیر است. همان طور که شاید شما هم پیش خودتان بگویید که در نگاه اول طراحی مربوط به بدنه در این دو نسخه تفاوت زیادی با هم ندارد ولی در زیر پوسته ی ساکت و آرام مرسدس بنز ای ام جی E53  با یک موتور قدرت مند جدید و همچنین کنار با گذاشتن مدل قرار گیری وی شکل موتور مواجه می شویم که بر طبق گذارشات و اخبار مربوطه این موتور پیشرانه قدرتی معادل چهار صد اسب بخار نیرو و انرژی تولید می کند.

در هر دو ورژن استیشن و سدان مرسدس بنز ای ام جی E53 از یک موتور با پیشرانه شش سیلندری خطی شکل که حجمش سه هزار سی سی و همچنین دارای توربو شارژ است بهره می برد که شایان ذکر است بدانید این موتور پیشرانه به همراه کمپرسور کمکی الکتریکی EQ بوست استفاده شده است. همان طور که شما عزیزان هم شاید به خوبی بدانید باتری موحود در EQ به خودی خود توانایی اولید بیست و یک اسب بخار انرژی و نیرو و همچنین دویست و پنجاه نیوتون متر گشتاور دارد.

مرسدس بنز

تغییرات و افزودنی های ظاهری و بیرونی اتومبیل مرسدس بنز ای ام جی ورژن E53 در مقایسه با ورژن قبلی اش یعنی مرسدس بنز E43 قابل توجه نیست ولی تزئینات و دکوراسیون با جنس کروم در کنار رینگ‌ های جدید و بسیار زیبا ی ۲۰ اینچی آلومینیومی سبک‌ وزن جزو به‌ روز رسانی‌ های این مدل جدید ذکر شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتومبیل مرسدس بنز AMG E53 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *