ردمی نوت 6 پرو شیائومی رونمایی شد

ردمی نوت 6 پرو

ردمی نوت 6 پرو | کمپانی شیائومی یک از برندهای بسیار فعال و قدرتمند چینی می باشد که تا به امروز فعالیت های شایانی را داشته و کاربران خود را راضی نموده است. اکنون این برند بسیار محبوب از گوشی هوشمند جدید خود با نام ردمی نوت 6 پرو رونمایی به عمل آورده است و توانسته کاربران زیادی را به این سمت و سو جذب نماید.

ردمی نوت 6 پرو

گوشی هوشمند ردمی نوت 6 پرو شیائومی به صورت رسمی در فروم تایلندی Mi.com معرفی شد. در طی این رونمایی اعلام گردید که این گوشی اولین گوشی هوشمند کمپانی شیائومی با چهار دوربین می باشد. ردمی نوت 6 پرو اولین گوشی هوشمند این کمپانی به شمار می رود که از دو دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی و پنل جلویی خود استفاده می نماید. البته لازم به ذکر است که پیش از این نیز خبر‌هایی در خصوص فروش قبل از موعد این گوشی تلفن همراه به گوش رسیده است.

ردمی نوت 6 پرو

دوربین دوگانه‌ ی اصلی این گوشی هوشمند از دو لنز 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی بهره مند شده است که مشابه سنسورهای قرار داده شده در ردمی نوت 5 پرو می باشد، در عین حال در نسخه ی جدید ابعاد پیکسل ها افزایش یافته است یعنی 1.4 میکرومتر در برابر 1.25 میکرومتر و همچنین دیافراگم روشن تری در آن قرار داده شده است یعنی f/1.9 در برابر f/2.2. این کمپانی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند متفاوت تر از گوشی های قبلی عمل کرده است. در دوربین سلفی این گوشی هوشمند شما با یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی روبرو خواهید بود که همراه با یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی می باشد.

قابلیت جدید دیگری نیز در خصوص صفحه نمایش آن وجود دارد. گوشی هوشمند جدید کمپانی شیائومی از یک صفحه نمایش LCD با اندازه ی 6.26 اینچ بهره مند می باشد که دارای بریدگی بالای صفحه نمایش است. کمپانی شیائومی ادعا دارد که در گوشی هوشمند Redmi Note 6 نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ 86 درصد می باشد. به علاوه نمایشگر این گوشی هوشمند به محافظ گوریلا گلس 2.5D تجهیز شده است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  در MWC امسال چه گوشی هایی معرفی می شوند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ردمی نوت 6 پرو شیائومی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *