مشخصات کامل Galaxy A42 5G سامسونگ آشکار شد

در اوایل ماه سپتامبر بود که سامسونگ به صورت نیمه رونمایی گوشی ارزان قیمت 5جی خود را تحت عنوان Galaxy A42 5G معرفی می کند. اما اطلاعات بسیاری از دیوایس مورد اشاره دردسترس قرار نگرفت، حال به تازگی اطلاعات کامل Galaxy A42 5G در اختیار قرار گرفته است.

به گفته این شرکت کره ای گوشی Galaxy A42 5G همانطور که می دانید ارزان قیمت ترین مدل 5جی بوده که می توان آن را خریداری کرد. صفحه نمایش این دستگاه 6.6 اینچی سوپرامولد است اما وضوح تصویر HD+ دارد.

در بخش دوربین چهار حسگر دوربین به صورت مربعی در عقب قرار گرفتند. دوربین 48/8/5/5 مگاپیکسلی که هر یک از حسگرها توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارند. یک حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی نیز در جلو به چشم می خورد. این دوربین در حاشیه ناچ صفحه نمایش قرار گرفته و چهره جذابی به گلکسی ای 42 نسخه 5جی بخشید.

برای پردازنده از چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون 750جی بهره گرفته شد که بیشتر گوشی های هوشمند میان رده 5جی از آن بهره می گیرند. چیپ اسنپدراگون 750 جی در واقع مدل جدید اسنپدراگون 730 محسوب شده که می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

پیشتر نیز شیائومی برای می 10 تی لایت این چیپ میان رده قدرتمند را به کار گرفت. اما اولین اسمارتفون مجهز به اسنپدراگون 750 همین مدل یعنی Galaxy A42 5G بوده است. در سایر مشخصه باید به حافظه رم 4/6/8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه از طریق اسلات کارت میکرو اس دی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی، حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط One UI 2.5 اشاره کرد.

به گفته سامسونگ تازه وارد آن در رنگ سفید و خاکستری با بدنه ای دو رنگ راهی بازار می شود. همچنان اشاره ای به قیمت و تاریخ عرضه این میان رده ارزان قیمت 5جی نشده است. بنابراین بهتر بوده به انتظار ادامه دهیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت Galaxy Z Fold 4 و برخی محصولات آینده سامسونگ

نظرات در مورد : مشخصات کامل Galaxy A42 5G سامسونگ آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *