انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

شرکت اپل در سال جاری نسل جدید آیفون را به عنوان سری آیفون 14 معرفی خواهد کرد. استراتژی این شرکت همیشه یکسان بوده و حال قرار است در سالی جاری نیز شاهد همان برنامه باشیم.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، به تازگی تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو منتشر شده که نشان می دهد ناچ در کنار نیست و به جای آن اپل قصد دارد حفره دوربین را به کار گیرد که این روزها بیشتر اندرویدی ها از چنین سبک طراحی برخوردارند.

مدتی است که می شنویم که اپل امسال با استفاده از یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی و مخفی کردن سایر اجزای Face ID در زیر صفحه نمایش، آماده است تا با استفاده از مدل های آیفون 14 پرو، ناچ را کنار بگذارد و راه تلفن اندرویدی را ادامه دهد. مانند کاری که سامسونگ با دوربین Z Fold 3 در صفحه اصلی انجام داد. آخرین باری که شنیدیم این شایعه توسط منبع دیگری تایید شده بود، همین چند روز پیش بود، اما اکنون افشاکننده پنل ادعایی آیفون 14 پرو مکس را بازنشر کرده است و نشان می دهد که قصد واقعی اپل برای طراحی گوشی بدون ناچ چه می تواند باشد.

انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

 

آخرین باری که شنیدیم، اپل قرار بود از یک سوراخ پانچ بزرگ به شکل قرص استفاده کند که در آن فرض کردیم اجزای Face ID مانند دوربین مادون قرمز و flood illuminator در آن قرار دارند. در واقع، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل از هر دو بریدگی قرص شکل و یک برش دایره ای در نمایشگر برای قرار دادن هر چیزی که اکنون در بریدگی آیفون قرار دارد استفاده خواهد کرد.

به هر حال باید منتظر جزئیات بیشتری باقی ماند. در اخباری مرتبط طبق گزارش MacRumors، اطلاعات جدید از یادداشت تحقیقاتی Haitong International Securities است. پیش از این، جف پو تحلیلگر اعلام کرده بود که غول کوپرتینویی قصد دارد سری آیفون 14 را در سپتامبر 2022 عرضه کند، این سری شامل آیفون 14 نسخه 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو 6.7 اینچی می شود. به تازگی  Pu جزئیات مربوط به سری آیفون 14 پرو را در یادداشت تحقیقاتی جدید فاش کرده است.

بیشتر بخوانید  نحوه مدیریت نوتیفیکیشن ها در iOS 12

طبق گزارش‌ها، نسخه‌های Pro به یک لنز دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند که لنز اصلی آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله‌فوتو همراه می‌شود. این خبر مطابق با گزارش های قبلی ما است که در ابتدا توسط یکی دیگر از تحلیلگران شناخته شده مینگ-چی کو به اشتراک گذاشته شد، که در ماه آوریل ادعا کرده بود مدل‌های آیفون 14 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K هستند.

علاوه بر این، Pu همچنین اضافه کرد که انواع آیفون 14 پرو حتی 8 گیگابایت رم ارائه می کنند که نسبت به رم 6 گیگابایتی که در بالاترین نسخه سری آیفون 13 پرو ارائه شده بود، بیشتر است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا آن را باید شایعه حساب کنید. با توجه به اینکه چند ماه تا عرضه آیفون 14 باقی مانده است، می‌توان انتظار داشت که شایعات و گزارش‌های بیشتری نیز منتشر شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *