آیفون 4 اینچی جدید اپل احتمالا پردازنده A8 خواهد داشت

آیفون 4 اینچی جدید اپل احتمالا پردازنده A8 خواهد داشت

اپل چند ماه پیش  دو آیفون جدید خود را با نام آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس راهی بازار کرد. این دو آیفون جدید ویژگی های تازه ی  بسیاری داشتند. برای مثال دوربینی با مگاپیکسل بالاتر، رم بیشتر و تکنولوژی جدید به نام فورس تاچ. دیگر ویژگی جدید این محصول، پردازنده ای جدید بود که در آن به کار برده شد. در این محصول از پردازنده اپل A9 استفاده شد . حال به نظر میرسد که گوشی بعدی اپل از پردازنده ی مدل پایین تر یعنی A8 استفاده خواهد کرد.

با توجه به گزارشات اخیر، گوشی بعدی اپل، آیفونی در اندازه ی 4 اینچ خواهد بود و احتمالا به جای پردازنده ی A9 در آن از پردازنده ی A8 استفاده خواهد شد. این گوشی در واقع یک مدل به روز شده از گوشی اپل آیفون 5 اس خواهد بود و قصد دارد با ویژگی های جدیدش طرفداران گوشی های کوچک را به خود جذب کند.

بر اساس شایعات، آیفون جدید 4 اینچی یک دوربین FaceTime HD خواهد داشت. این دستگاه ظاهرا قرار است به تکنولوژی بلوتوث نسخه ی 4.1 به مجهز میشود.

ظاهرا گوشی جدید اپل، چیزی بین آیفون 5 اس و آیفون 6 اس خواهد بود، چرا که گفته میشود طراحی آن همانند گوشی آیفون 6 اس است اما در اندازه و مشخصات آیفون 5 اس ارائه خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست. اما حال که مشخص شده است این گوشی به پردازنده ی A8 مجهز خواهد شد، استفاده پردازنده ی A10 در گوشی آیفون 7 را کمی شک برانگیز کرده است.

به محض اینکه جزئیات بیشتری راجب آیفون جدید 4 اینچی اپل به دست ما رسید، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  به گزارش یک کارشناس چینی Iphone SE از دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی بهره می برد

نظرات در مورد : آیفون 4 اینچی جدید اپل احتمالا پردازنده A8 خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *