آیفون 15 پرو به نمایشگر کم حاشیه مجهز است

آیفون 15 پرو به نمایشگر کم حاشیه مجهز است

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی نسل بعدی آیفون‌های اپل، اخیراً شایعات و گزارش‌های متعددی درباره سری آیفون 15 منتشر شده است. اکنون، آخرین گزارش، جزئیات جالبی را در مورد صفحه نمایش مدل آیفون 15 پرو نشان می دهد.

جدیدترین اخبار از طرف افشاگر معروف Ice Universe منتشر شده که تصاویری از پنل شیشه ای آیفون 15 پرو آینده اپل را به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر، نگاهی به یکی از اجزای صفحه نمایش آیفون جدید می اندازیم که نشان می دهد این پنل دارای حاشیه های نمایش فوق العاده نازکی خواهد بود. این تصاویر همچنین شیشه آیفون 15 پرو را با آیفون 14 پرو مقایسه می کند. بنابراین به وضوح نشان می دهد که آیفون 15 پرو دارای حاشیه نازک تری است.

افشا جدید ادعا می کند که مدل های بالاتر آیفون 15 پرو دارای سایز قاب تنها 1.55 میلی متر هستند. این قاب در آیفون 14 پرو کوچکتر از 2.1 میلی متر است. در حالی که این تغییرات بسیار کوچک هستند، تصاویر جدید همچنین نشان می‌دهند که مدل‌های آیفون 15 نیز به جای لبه‌های صاف در مدل‌های قدیمی‌تر آیفون، گوشه‌های گردتری خواهند داشت.

به اندازه کافی جالب توجه است که گزارش جدید با برخی از گزارش های قبلی مطابقت دارد. گزارش قبلی ادعا کرده بود که آیفون 15 پرو مکس نازک ترین قاب‌ها را در هر گوشی هوشمندی که تا به حال ساخته شده، با 1.55 میلی متر فوق العاده نازک خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این دستگاه در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

در اخباری مرتبط مدیرعامل هوآوی، ریچارد یو، اخیراً در انجمن EV100 چین فاش کرد که میزان خرابی هواوی نسبت به اپل کمتر است و این نشان‌دهنده چرخش قابل توجهی برای سیستم مدیریت کیفیت این کمپانی محسوب می شود. زمانی که یو برای اولین بار این تجارت را به دست گرفت، میزان شکست هوآوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما وضعیت اکنون برعکس شد.

سرمایه‌گذاری مداوم هوآوی در تحقیق و توسعه، به میزان 25.1 درصد از درآمد سالانه آن در سال 2022، موجب شده تا این شرکت بتواند گوشی های هوشمند باکیفیت و تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. تمرکز این کمپانی بر کیفیت و مصرف کننده توسط یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرفی هواوی، تاکید شده که کیفیت نسبت به هزینه و سود، اولویت بیشتری برای هوآوی دارد.

بیشتر بخوانید  این پارچه تمیزکننده دستگاه اپل 19 دلار است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 15 پرو به نمایشگر کم حاشیه مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *