بازی ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس را بشناسید

بازی های اندروید که ارز دیجیتال می دهند

امروزه با پیشرفت دنیای ارز دیجیتال شاهد بوده‌ایم که هر روزه روش‌های جدیدی برای کسب رایگان ارز‌های مختلف بوجود می‌آید. روش‌هایی که باعث شده‌اند بتوان از این زمینه‌‌ی بازی و ارزهای دیجیتال درآمد خوبی داشت. همانطور که می دانید بیت کوین هم در اوایل توسط بازی های اندرویدی و کامپیوتری بصورت هدیه داده می شد.

بازی هایی که توکن و ارز دیجیتال جایزه می دهند

ارز‌های دیجیتال دارای پتانسیل زیادی هستند و اگر شما نیز به دنبال راهی هستید که به راحتی در آن سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید با انجام بازی‌های مربوطه به این زمینه کار خود را شروع کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر بازی‌هایی بپردازیم که به شما دوج کوین و ارز‌های دیجیتال می‌دهند.

دانلود بازی هش راش

دانلود بازی هش راش
دانلود بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

در پاییز سال 2020 بود که یک توکن به ناپ سواپ به عنوان ارزی قابل استفاده در بازی هش راش معرفی شد. شما با وارد شدن به وبسایت رسمی هش راش در آدرسhashrush.com  می‌توانید نسخه‌ی اصلی بازی را دانلود کنید و به صورت رایگان از تجربه‌‌‌ی آن لذت ببرید. اگر که به فکر درآمد زایی از انجام این بازی هستید بهتر است بدانید که باید مراحل مشخصی را طی کنید، شما می‌توانید با تکمیل مأموریت‌ها و چالش‌های درون بازی توکن راش را به صورت کاملاً رایگان به دست بیاورید. در رابطه با ارزش توکن، هر کدام یک از توکن‌های مذکور ارزشی برابر با ERC-20 بر روی بلاکچین اتریوم دارند.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از این توکن به خرید و فروش آیتم و ارزهای درون بازی بپردازند. همچنین شما می‌‌توانید با پرداختی مبلغی پول واقعی به خرید ارز‌های درون بازی بپردازید و آن‌ها را مدیریت کنید. یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این بازی وضعیت عرضه‌ی آن می‌باشد که هنوز نهایی نشده است و در اصل مشخص نیست که آینده‌ی آن چگونه خواهد بود. توکن مذکور از دسامبر سال 2018 در صرافی‌ها قابل مبادله بود که باعث می‌شود شما با اطمینان زیاد بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین قابل توجه است که هم اکنون این واحد ارزی دارای قیمتی معادل با 0.006097 دلار می‌باشد. این بازی را می‌توان یک بازی ارز دیجیتال رایگان دانست. اگر به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این نرم‌افزار علاقه‌مند هستید بهتر است به وبسایت اصلی این بازی مراجعه کنید و اخبار و موارد دیگر را دنبال کنید.

بازی کریپتو اکسی اینفینیتی

بازی کریپتو اکسی اینفینیتی

بازی کریپتو اکسی اینفینیتی یک بازی مبارزه‌ای می‌باشد که توسط کمپانی اسکای میویس (Sky Mavis) ساخته شده است. برای شروع بازیکردن این بازی، بازیکنان به حداقل ۳ جانور کوچک به نام Axie احتیاج دارند. هر Axie دارای قدرت منحصر به فرد خود است که این بازی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم و استراتژی‌های تاکتیکی قوی است. بازیکنان در این بازی می‌توانند با ترکیب قدرت Axie ها و استراتژی‌های خود، در مبارزه با دیگر بازیکنان پیروز باشند. با وجود ارز دیجیتال، اکسی اینفینیتی اکنون پرچمدار در فضای کسب درآمد است و به یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی شماره‌گذاری می‌شود.

در بازی کریپتویی Axie Infinity، بازیکنان جانوران Axie خود را که در واقع گونه‌ای از ارز دیجیتال محسوب می‌شوند، به شکل توکن NFT در کیف پول رمز ارزی خود ذخیره می‌کنند. اسکای میویس ساید چین خود را برای شبکه اتریوم توسعه داده است تا بازیکنان بتوانند توکن‌های غیر متعلق به سیستم را بدون نیاز به پرداخت کارمزد گس (Gas) معامله کنند.

Axie Infinity نه تنها یک فضای میدان مبارزه‌ای دارد، بلکه بازیکنان می‌توانند در این بازی به خرید تکه‌های زمین به نام Lunacia نیز بپردازند. محیط داخل بازی به گونه‌ای است که بازیکنان امکان جستجو در دنیای آن را دارند. در نهایت، جامعه اکسی به وسیله یک سازمان غیر متمرکز و خودگردان (DAO) بر دنیای Lunacia حکمرانی خواهد کرد؛ بازیکردن و دریافت ارز دیجیتال قادر خواهید بود به کسب درآمد و اظهار نظر درباره آینده این پلتفرم و نحوه توسعه آن.

Axie Infinity یکی از بهترین و گران‌ترین کلکسیون‌های توکن‌های NFT را در سال ۲۰۲۱ به ارزش بیش از ۴۲ میلیون دلار به فروش رسانده است. گران‌ترین نمونه Axie فروخته شده در این بازی بلاک چین نیز قیمت ۳۰۰ اتر را داشته است. خرید و فروش و معامله توکن‌های Axie ابتدا نیاز به خرید اتریوم دارد و بعد با انتقال آن به کیف پول خود، مراحل معامله NFT انجام می‌شود.

Axie Infinity در نسخه‌های ویندوز و اندروید موجود است، اما نسخه رسمی آی‌او‌اس آیفون هنوز منتشر نشده است.

دانلود این بازی در مایکت

بازی Decentraland

بازی Decentraland

متاورس، سازنده بازی Decentraland، این بازی را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی با بلاک چین اتریوم به کاربران توصیف کرده است که امکان ساخت، تجربه و کسب درآمد از محتوا و اپلیکیشن‌ها را به آنها می‌دهد. کاربران با خرید تکه‌های زمین، می‌توانند در این دنیای مجازی، زمین‌های خود را ساخت و آنها را بفروشند و به دنبال کسب درآمد ارز دیجیتال باشند. فروش قطعات زمین در این بازی کریپتویی، اغلب با مبالغ چند صد هزار تا چند میلیون دلاری مواجه شده است.

اولین عرضه سکه (ICO) دیسنترالند با مبلغ 24 میلیون دلار در سال 2017 انجام شد. این بازی نسخه بتا خصوصی خود را در سال ۲۰۱۹ و نسخه عمومی خود را در فوریه ۲۰۲۰ منتشر کرد.

در بازی Decentraland از دو توکن MANA و LAND استفاده می‌شود. توکن MANA یک توکن ERC20 است و برای کسب توکن‌های غیر مثلی ERC721 توکن LAND باید مورد استفاده قرار گیرد. کاربران از توکن MANA برای پرداخت هزینه‌های مختلفی نظیر آواتار، لباس، اسم و سایر ویژگی‌های بازارچه دیسنترالند استفاده می‌کنند.

دسترسی به بازی Decentraland در حال حاضر فقط از روی کامپیوتر امکان‌پذیر است و نسخه موبایل آن هنوز عرضه نشده است. برای شروع بازی و کسب ارز دیجیتال رایگان، باید کروم یا فایرفاکس را روی ویندوز یا مک خود نصب کنید. برای خرید MANA و یا مشاهده قیمت آن، می‌توانید به صرافی بیت ۲۴ مراجعه کنید.

بازی storm ارز دیجیتال

بازی storm ارز دیجیتال
بازی های ارز دیجیتال اندروید

یکی دیگر از پلتفرم‌هایی که شما می‌توانید با فعالیت در آن به صورت رایگان درآمد به صورت ارز دیجیتال داشته باشید را می‌توان استورم پلی دانست. شما برای اینکه از این پلتفرم استفاده کنید به سایت رسمی استورم پلی یا صفحه‌ی آن در گوگل پلی سر می‌زنید و پس از دانلود این نرم‌افزار می‌توانید کار خود را شروع کنید. در آغاز برای شما لیستی از وظایف نشان داده می‌شود که در آن‌ها موارد مختلفی مانند فیلم دیدن، دیدن تبلیغ، بازی کردن و موارد مشابه وجود دارد. شما با انجام اینگونه از وظایف امتیاز‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید که در آخر تبدیل به واحد‌های ارزی مانند بیت‌کوین یا اتریوم می‌شوند. ارز‌های دیجیتال دریافتی شما به صورت مستقیم به کیف پول دیجیتالی شما واریز می‌شود و می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های آنلاین موارد بدست آمده را به فروش بگذارید.

دانلود بازی CryptoKitties برای اندروید

دانلود بازی CryptoKitties برای اندروید
بازیهایی که ارز دیجیتال میدهند

یکی دیگر از عناوینی که شما با بازی کردن آن می‌توانید به کسب درآمد مستقیم بپردازید را می‌توان CryptoKitties دانست. قابل توجه است که بازی مذکور را می‌توان یکی از موفق‌ترین و البته محبوب‌ترین عناوین در دسته ارز‌های دیجیتال دانست. این بازی توسط یک استارتاپ کانادایی به نام Axiom Zen در سال ۲۰۱۷ ساخته شد. شرکت Axiom Zen  در بسیاری از پروژه‌های نرم افزاری و واقعیت مجازی نقش داشته است، اما می‌توان بازی CryptoKitties را یکی از موفق‌ترین پروژه‌های این تیم دانست. شما در این اثر قادر به این هستید که مالکیت گربه‌های مختلفی را داشته باشید، هر گربه دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود است که باعث می‌شود در جهان این بازی خاص باشد. بازی مذکور بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و توکن های آن نیز بر روی بستر شبکه‌های ERC-721 بنا شده‌اند. همانطور که می‌دانید استاندارد‌ترین شبکه‌ی اتریوم را می‌توان ERC-20 دانست اما شبکه‌ی مذکور غیرقابل تمایز است. همانطور که گفتیم در این اثر شما دارای گربه‌هایی هستید که هر کدام ویژگی‌های خاص و یونیکی دارند، به همین علت بعضاً گربه‌هایی وجود دارند که به علت نادر بودن به قیمت‌های بسیار بالایی فروش می‌روند. همچنین قابل توجه است که هر گربه دارای یک جنسیت مشخص است که برای گربه‌های نر با نام Dames و گربه‌های ماده با نام Sire شناخه می‌شود. شما با استفاده از گربه‌های ماده می‌توانید به نسل گربه‌های خود ادامه دهید. گربه‌ها دارای 4 کلاس لول می‌باشند که هر کدام با توجه به ارزش طبقه‌بندی شده‌اند. در بخش زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • معمولی(Normal)
  • فانتزی (Fancy)
  • نسخه ویژه (Special Edition)
  • اختصاصی (Exclusive)

بازی سند باکس (بازی ارز دیجیتال رایگان)

بازی کن ارز دیجیتال ببر
بازی با جایزه ارز دیجیتال

آخرین بازی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، سند باکس نام دارد و شما با استفاده از آن می‌توانید به صورت رایگان ارز دیجیتال کسب کنید. سال 2012 میلادی معادل با سال 1391 شمسی بود که اثر سند باکس برای پلتفرم موبایل معرفی شد، البته شروع اصلی این بازی و شهرت آن را می‌توان در سال 2018 دانست. سال 2018 بازی وارد فاز جدیدی شد و زیرساخت بلاک چین آن آماده شده بود. بازی با استفاده از پلتفرم بلاک چین و NFT توانست محلی را برای بازیکنان ایجاد کند که به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال خود بپردازند و از بازی به صورت دیجیتال و البته رایگان کسب درآمد کنند. بازی از دو توکن مجزا با نام‌های Sand و Land بهره می‌برد که هر کدام دارای ارزش‌های بخصوصی بودند. در این فضا هر کس می‌توانست اکوسیستم خود را طراحی کند و به فروش بگذارد. شاید بتوان این اثر را آغازکننده‌ی ماجرای بازی‌هایی دانست که بر اساس فضای دیجیتال پایه‌گذاری شدند.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید از موارد گفته شده یک بازی را بر اساس سلیقه و نیاز‌های خود انتخاب کنید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر برترین بازی‌هایی بپردازیم که شما با انجام آن‌ها می‌توانید به صورت رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. همانطور که می‌دانید ارز‌های دیجیتال دارای ارزش مادی هستند و شما به راحتی می‌‌توانید واحد‌های پولی که در بازی بدست آوردید را به ریال کشور تبدیل کنید.

خیلی از کاربران گوشی های هوشمند و لپ تاپ به دنبال این هستند که هم با گوشی هوشمند و کامپیوترشان بازی کنند و هم ارز دیجیتال بازی های کامپیوتری دریافت کنند . در این مقاله سعی شد اطلاعاتی از بازی های اندرویدی و بازی های کامپیوتری که می توان ارز دیجیتال برای شما ارائه کنند معرفی شود. امید است مطلبی که سعی شد بازی هایی که دوج کوین میدهند و بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند ios را برای شما معرفی کنیم. اگر شماهم بازی های اندرویدی یا ویندوزی که ارز دیجیتال هدیه می دهند را می شناسید در بخش نظرات این مقاله معرفی کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : بازی ارز دیجیتال برای اندروید و آی او اس را بشناسید

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx اولیه که به محض ورود به بازی دریافت میکنید هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید.
    تیم ما در طی تجربیاتی که از این بازی کسب کرد با تکنیک خاصی موفق شد که با upx اولیه در شهرهای مختلفی که در حال حاضر داخل بازی باز هستند زمین بخره و از طرف دیگه راه هایی را هم جهت افزایش upx در آینده در اختیار شما قرار میده که این کار از طریق ساخت حساب کاربری با ایمیل و مشخصات پیشنهادی شما اتفاق میفته.
    همچنین ما این آموزش ها رو میتونیم در اختیار افرادی که میخوان از این راه کسب درآمد کنند قرار بدیم.
    توجه داشته باشید تیم ما به دنبال راهی نیست تا شما از طریق کد رفرال ما وارد بازی بشید تا مبادا این آگهی ما صرفا یک تبلیغ تلقی بشه. با ضریب اطمینان صد در صد ما برای شما زمین میخریم و بعد از اثبات هزینه این کار را دریافت میکنم.
    جهت مشاوره در مورد خرید زمین، رفرال گیری، و سایر نکات کلیدی به آیدی اینستاگرام metaverse_upland و یا آیدی تلگرام Metaverse_uplanddd@ مراجعه

  2. سلام
    دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx اولیه که به محض ورود به بازی دریافت میکنید هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید.
    تیم ما در طی تجربیاتی که از این بازی کسب کرد با تکنیک خاصی موفق شد که با upx اولیه در شهرهای مختلفی که در حال حاضر داخل بازی باز هستند زمین بخره و از طرف دیگه راه هایی را هم جهت افزایش upx در آینده در اختیار شما قرار میده که این کار از طریق ساخت حساب کاربری با ایمیل و مشخصات پیشنهادی شما اتفاق میفته.
    همچنین ما این آموزش ها رو میتونیم در اختیار افرادی که میخوان از این راه کسب درآمد کنند قرار بدیم.
    توجه داشته باشید تیم ما به دنبال راهی نیست تا شما از طریق کد رفرال ما وارد بازی بشید تا مبادا این آگهی ما صرفا یک تبلیغ تلقی بشه. با ضریب اطمینان صد در صد ما برای شما زمین میخریم و بعد از اثبات هزینه این کار را دریافت میکنم.
    جهت مشاوره در مورد خرید زمین، رفرال گیری، و سایر نکات کلیدی به آیدی اینستاگرام metaverse_upland و یا آیدی تلگرام @Metavetse_upland مراجعه کنید.