آیفون 15 از دوربین بسیار بهتری برخوردار است

آیفون 15 از دوربین بسیار بهتری برخوردار است

طی چند هفته گذشته، گزارش های متعددی در رابطه با سری آیفون 15 منتشر شده است. این سری بسیار محبوب است زیرا دارای ویژگی ها و طرح های “جدید” زیادی است. طبق گزارش های اخیر، نسل بعدی آیفون سنسور دوربین بسیار بهتری خواهد داشت. این شایعه ادعا می کند که سونی در حال کار بر روی یک سنسور دوربین جدید و بسیار قدرتمند برای آیفون 15 است. به گفته Nikkei Asia، سونی اکنون یک سنسور دوربین جدید دارد که می تواند نور بیشتری نسبت به قبل بگیرد. با تشکر فراوان از تغییر در معماری طراحی مرتبط. در نتیجه، این سنسور جدید می تواند نتایج جامد را به خصوص در شرایط نوری ضعیف ارائه دهد.

سنسور دوربین جدید که توسط سونی Semiconductor Solutions در حال توسعه است، در یک کارخانه ژاپنی تولید خواهد شد. این سنسور سپس به اپل و سایر برندهای تلفن همراه ارسال خواهد شد. در این گزارش همچنین ادعا شده است که سونی تغییراتی در طراحی تراشه جدید CMOS ایجاد کرده است.

معماری تراشه به گونه ای اصلاح شده است که فتودیودها و ترانزیستورهای حسگر در سطوح مختلف زیرلایه قرار دارند. در نتیجه ترانزیستورها هیچ فضایی را در سطح بالایی سنسور اشغال نمی کنند. بنابراین، فضای بسیار بیشتری برای افزایش تعداد فوتودیودها وجود دارد.

گزارش Nikkei Asia نشان نداد که آیا اپل اولین برند تلفن همراهی خواهد بود که سنسور جدید سونی را در دستگاه های خود نصب می کند یا خیر. حسگر جدید احتمالاً ابتدا روی یک دستگاه اندرویدی راه اندازی خواهد شد. بسیاری از تلفن های همراه اندرویدی قبل از عرضه آیفون 15 در سپتامبر سال آینده وارد بازار خواهند شد. با این حال، ما انتظار داریم که بهینه سازی نرم افزار اپل مانند زمان های اخیر درجه یک باشد.

در حال حاضر، نمی‌توانیم بگوییم که آیا تمام مدل‌های سری آیفون 15 از تراشه جدید CMOS استفاده خواهند کرد یا خیر. ما می دانیم که اپل تنها در نسخه های برتر از فناوری برتر جدید استفاده می کند. هنوز جزئیاتی در مورد آنچه که این سنسور ارائه می دهد وجود ندارد. ما فقط می دانیم که بسیار بهتر از آنچه در حال حاضر داریم خواهد بود.

بیشتر بخوانید  اپل نسبت به کلمه رایگان در اپ استور حساس شده است!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 15 از دوربین بسیار بهتری برخوردار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *