سرویس ابری گیمینگ Boosteroid بهینه شده برای کروم

سرویس ابری گیمینگ Boosteroid بهینه شده برای کروم

Booosteroid، سرویس محبوبی که به شما امکان می‌دهد از بازی‌های ویدیویی سطح بالا از ابر از طریق رایانه‌های بازی راه دور لذت ببرید، اکنون برای ChromeOS بهینه شده است. امروز می‌توانید آن را در هر Chromebook به‌عنوان یک برنامه وب پیشرفته ارائه کنید، و برای آن‌هایی که جدید هستند، یک ماه آزمایشی نیز در دسترس است، اما فقط برای کاربران Chromebook.

اگر آشنایی ندارید، می توانید با Boosteroid تنها با چند کلیک شروع کنید. مانند سایر سرویس های رقیب، نیازی به دانلود بازی ها یا ذخیره بازی ها در Chromebook خود نیست. به سادگی برای این سرویس ثبت نام کنید، یکی از بازی های رایگان را از برنامه Progressive Web انتخاب کنید و شروع کنید. با این حال، ثبت نام و اشتراک اجباری است، زیرا Boosteroid یک سرویس پولی است.

همچنین می‌توانید حساب‌های Steam، Epic Games یا دیگر حساب‌های خود را برای بازی کردن هر یک از عناوینی که قبلاً مالک آن هستید، متصل کنید و پیشرفت را همانطور که بازی‌ها را در دستگاه‌های دیگر خود رها کرده‌اید، مشاهده کنید. این سرویس از 7.49 یورو در ماه شروع می شود. شما می توانید بازی ها را با وضوح Full HD 1080p و 60 فریم در ثانیه بازی کنید. Boosteroid بازی نمی فروشد و تنها در صورتی می توانید یک بازی ویدیویی پولی را در سرویس اجرا کنید که ابتدا آن را خریداری کنید. در مورد نیازهای شبکه، حداقل 15 مگابیت در ثانیه پیشنهاد می شود.

برای لذت بردن از Boosteroid به یکی از کروم‌بوک‌های جدید بازی ابری که در پاییز امسال عرضه شدند، نیازی ندارید، زیرا این سرویس مبتنی بر وب است. این برنامه به سایر مواردی می‌پیوندد که می‌توانید از آنها لذت ببرید، مانند Nvidia GeForce Now، و همچنین Xbox Cloud Gaming و Amazon Luna.

Boosteroid اولین بار در بهار 2022 در ایالات متحده راه اندازی شد. دفتر تحقیق و توسعه در اوکراین مستقر است و این سرویس دارای 18 مرکز داده مختلف در اروپا و ایالات متحده است. Boosteroid با Asus و Intel در زمینه فناوری که این سرورها را تامین می کند شریک شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرویس ابری گیمینگ Boosteroid بهینه شده برای کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *