آیفون یا آیپد منعطف بزودی از راه نمی رسد

آیفون یا آیپد منعطف بزودی از راه نمی رسد

تاکنون شایعات مختلفی درباره آیپد یا آیفون منعطف اپل منتشر شد. گزارش هایی که به یک دستگاه با نمایشگر تاشو اشاره دارد. حال به نظر رسیده بزودی نباید شاهد معرفی چنین دیوایس‌هایی از سوی اپل باشیم.

کوپرتینویی ها برند محافظه کاری هستند و به سرعت از یک فناوری جدید استقبال نمی کنند. همین امر موجب شد تا بیشتر فناوری های جدید را در دستگاه های اندرویدی شاهد باشیم اما اپل از آن بهره نگیرد و بخواهد سال ها بعد از آنها استفاده کند. در صنعت گوشی های تاشو سامسونگ با عرضه مدل هایی نظیر گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. حضور برندی چون سامسونگ موجب شده تا میزان فروش گوشی های تاشو رشد 309 درصدی را سال 2021 تجربه کند.

اما اپل تاکنون تصمیمی برای ورود به این صنعت نگرفته و تنها شاهد انتشار شایعاتی هستیم. شاید سامسونگ طی سال های گذشته تامین کننده نمایشگر اپل بود، اما وب سایت The Elec گزارش داده ال جی جایگزین سامسونگ برای تولید نمایشگر منعطف اپل آیفون شده است. گفته شده ال جی در حال همکاری با اپل برای تولید پنل نمایشگر منعطف اولد برای لپ تاپ یا تبلت با شیشه باریک UTG است.

آیفون یا آیپد منعطف بزودی از راه نمی رسد

بنابراین ممکن است در آینده آیپد یا مک بوک تاشویی را شاهد باشیم نه آیفون. مینگ چی کو تحلیلگر شناخته شده صنعت اعتقاد دارد که اپل ابتدا یک آیپد تاشو، سپس مک بوک تاشو و در نهایت آیفون تاشو را عرضه می کند. پیشتر گزارش شده بود اولین آیفون تاشو سال 2023 معرفی می شود اما اکنون گزارش دیگری نشان می دهد کوپرتینویی ها تا سال 2025 هیچ برنامه‌ای برای ارائه محصول تاشو ندارند. البته مینگ چی کو معتقد است اگر همه چیز درست پیش رود سال 2025 اما در غیر این صورت باید به دنبال سال های بعدتر باشیم. با تمام این اوصاف اپل شرکتی نیست که به سرعت وارد صنعت محصولات تاشو شود.

در اخباری مرتبط ماه مارس امسال بود که اپل گوشی آیفون اس ای 3 را با تغییراتی کوچک نسبت به نسل قبل رونمایی کرد. اسمارتفونی که انتظار می رفت تغییرات بیشتری پیدا کند تا بتواند علاقمندان بیشتری را به خود جلب سازد.

بیشتر بخوانید  پورت USB-C آیفون 15 تفاوت چندانی با لایتینگ ندارد

حال گزارشی منتشر شد که نشان می دهد تقاضا برای آیفون اس ای 3 چندان زیاد نبوده و فروش کمتر از انتظاری داشته است. گفته می شود اپل از تامین کنندگان درخواست کرده میزان تولید را 20 درصد کاهش دهند. همانطور که آگاه هستید، آیفون اس ای 3 دارای طراحی شبیه به نسل قبل بوده و از چیپست A15 اپل قدرت می گیرد. اسمارتفون مورد اشاره به حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی Deep Fusion در عقب مجهز است و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد. با چنین مشخصاتی می توان چنین مدلی را به قیمت 429 دلار خریداری کرد که مشابه یک مدل اندرویدی بسیار پیشرفته و بهتر است.

تحلیلگران پیشتر پیش بینی کردند که اپل امسال 30 میلیون آیفون اس ای 3 به فروش برساند که 5 میلیون بیش از نسل پیشین است. حال تحلیل های جدید نشان می دهد چنین نیست و باید انتظار دیگری داشت. به هر حال باید منتظر ماند تا مشاهده کرد این شرکت چه برنامه ای تدارک دیده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون یا آیپد منعطف بزودی از راه نمی رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *