شیائومی 13 اولترا در تست دگزومارک امتیاز خوبی کسب نکرد

شیائومی 13 اولترا در تست دگزومارک امتیاز خوبی کسب نکرد

شیائومی 13 اولترا اوایل سال جاری در چین معرفی شد و اخیراً به بازار جهانی هم راه پیدا کرده است. طبق بررسی ها و مشاهدات، این گوشی هوشمند از دوربین‌های حرفه‌ای برخوردار است اما گویی در تست دگزومارک چندان نتوانسته موردتوجه قرار گیرد.

متاسفانه گوشی شیائومی 13 اولترا در لیست 10 گوشی برتر دگزومارک قرار نگرفت و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.  Xiaomi 13 Ultra با سیستم دوربین همه کاره خود، کاربران و منتقدین را تحت تاثیر قرار داده است. ما وقت خود را صرف آزمایش دوربین‌های دستگاه کردیم و به همان اندازه تحت تأثیر قرار گرفتیم و خاطرنشان کردیم که حتی می‌تواند با دوربین‌های کوچک‌تری مانند سری RICOH GR رقابت داشته باشد.

این احساس توسط ناشران فناوری در سراسر جهان تکرار می شود. با این حال، به نظر می رسد که DXOMARK تقریباً به اندازه دیگران تحت تأثیر قرار نگرفته است. Xiaomi 13 Ultra، با وجود اینکه توسط شیائومی به عنوان اوج تصویربرداری موبایل معرفی می‌شود، در رتبه‌بندی DXOMARK فاصله زیادی دارد. با امتیاز کلی 140، در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و با پیکسل 7، گلکسی اس 23 اولترا و ویوو ایکس 90 پرو پلاس برابری می کند. این امر آن را پشت سر دیگر رقبای برتر مانند گوگل پیکسل 7 پرو، ، هوآوی پی 60 پرو ، آیفون 14 پرو اپل،  و آیفون 14 پرو مکس اپل و حتی آیفون 13 پرو و پرو مکس سال گذشته قرار می دهد.

شیائومی 13 اولترا در تست دگزومارک امتیاز خوبی کسب نکرد

چیزی که ما حیرت آور می دانیم این است که Xiaomi 13 Ultra حتی از Mi 11 Ultra دو سال پیش رتبه پایین تری دارد. برای یادآوری، Xiaomi 13 Ultra دارای سیستم دوربین چشمگیر بوده که شامل چهار لنز 50 مگاپیکسلی می شود. دوربین اصلی از سنسور IMX989 سونی استفاده کرده، در حالی که دوربین های فوق عریض و دو دوربین تله فوتو از سه سنسور IMX858 استفاده می کنند.

DXOMARK در آزمایش خود به مشکلات متعددی در مورد دوربین گوشی هوشمند اشاره کرد. این شامل تاخیر قابل توجهی بین فشار دادن دکمه شاتر و گرفتن تصویر توسط دستگاه است. در اخباری مرتبط اگرچه بسیاری از ما شیائومی را با گوشی های هوشمندش می شناسیم، اما این شرکت طیف وسیعی از محصولات را در اختیار دارد. از تردمیل گرفته تا اجاق های هوشمند، شیائومی در زمینه های مختلف فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن گزینه رنگی سری Xiaomi 12T

با این حال، اگر از ما بپرسید که کدام یک از محصولات آنها موفق ترین است، پاسخ ساده است: مچ بند هوشمند. گزارش های اخیر این موضوع را تایید می کند. آخرین مچ بند تناسب اندام شیائومی، یعنی بند 8، بیش از 1.1 میلیون دستگاه در چین فروش داشت. شیائومی سالهاست که پرفروش ترین دستبندهای هوشمند را عرضه کرده است.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 13 اولترا در تست دگزومارک امتیاز خوبی کسب نکرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *