آیفون تاشو آینده بازار را وارونه خواهد کرد

آیفون تاشو آینده بازار را وارونه خواهد کرد

اگر شایعات صنعت را دنبال کرده باشید، می‌دانید که یکی از داستان‌های مهمی که در مرکز توجه قرار گرفته است، احتمال عرضه آیفون تاشو اپل به زودی است. اما این موضوع چقدر بر بازار تاثیر خواهد داشت؟

در یک بحث، Abhijeet Mishra نویسنده SamMobile پیشنهاد می‌کند که ورود اپل به بازی تاشو ممکن است خطری باشد که این دستگاه‌ها واقعاً خارج شده و وارد جیب مصرف‌کنندگان می‌شوند. محبوبیت گسترده کاربران شروع به امتحان گوشی های هوشمند تاشو خواهد کرد.

علیرغم اینکه اندروید برای مدت طولانی سیستم واکنش های سفارشی به اعلان ها را دارد. اپل مجبور شد این بازی را بازی کند تا ببیند توسعه دهندگان واقعاً به این ویژگی اهمیت می دهند. با این حال، این به نرم افزار محدود نمی شود. واکنش سازندگان در صنعت سخت افزار چه بود، مثلاً وقتی اپل جک هدفون را حذف کرد؟ به دنبال تبلیغات متعددی که اپل را مورد انتقاد قرار دادند، آنها در یک مسیر قرار گرفتند…

لیست نمونه ها رشد می کند. باتری‌های نوت‌بوک ویندوزی را در نظر بگیرید که برای رقابت با مک‌بوک‌ها، عمر باتری را افزایش داده‌اند. یا برخی از تولیدکنندگان که قبلاً اعلام کرده اند قصد دارند جزیره پویا را پیاده سازی کنند. که برای اولین بار در آیفون 14 پرو، در دستگاه های اندرویدی آنها عرضه شد.

حقیقت این است که اپل تقریباً همیشه در پذیرش فناوری‌های جدید تأخیر می‌کند، علی‌رغم اینکه طرفداران این برند گزارش می‌دهند که این به دلیل تمایل این شرکت برای بهبود این ویژگی‌ها قبل از عرضه آن‌ها برای عموم است، و این نباید با گوشی‌های هوشمند تاشو تفاوتی داشته باشد. با این حال، این نیز درست است که گاهی اوقات تنها قدرت و نفوذ اپل می‌تواند روند جدیدی را شکل دهد.

بنابراین این امکان وجود دارد که تا زمانی که برند تصمیم به راه‌اندازی دستگاه تاشو خود را نداشته باشد، شاهد جریانی واقعا قوی برای ایجاد مزیت‌های واقعی نسبت به فرم استاندارد این دستگاه‌ها نباشیم، که چیزی بیش از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر یا بدنه فشرده‌تر را ارائه می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خوبی ها و بدی های ios7

نظرات در مورد : آیفون تاشو آینده بازار را وارونه خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *