آپدیت REALME UI 4.0 برای گوشی های بیشتر منتشر می شود

آپدیت REALME UI 4.0 برای گوشی های بیشتر منتشر می شود

سال 2022 تقریباً تمام شده است، اما Realme مشغول ارائه به‌روزرسانی‌های Realme UI 4.0 برای برخی از تلفن‌های هوشمند خود است. این بهترین تعریف از به روز رسانی “لحظه آخر” است! این برند در حال ارائه رابط کاربری پایدار Realme UI 4.0 برای Realme GT Neo 3T و Realme Narzo 50 Pro 5G است. اکنون دارندگان این گوشی های هوشمند می توانند از آغاز سال 2023 با اجرای آخرین آپدیت لذت ببرند. علاوه بر این گوشی‌های هوشمند، Realme در حال اضافه کردن تعداد زیادی دستگاه دیگر به برنامه به‌روزرسانی است.

اگر نمی دانید، Realme UI 4.0 جدیدترین نسخه پوسته این شرکت است و دارای اندروید 13 است. برخی از دستگاه ها قبلاً Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده بودند، اما با ورود Realme 4.0، این شرکت در حال عرضه است. به روز رسانی نسخه برای برخی امروز Realme GT Neo 3T و Narzo 50 Pro 5G در هند به‌روزرسانی می‌شوند. به روز رسانی GT Neo 3T با نسخه سیستم عامل RMX3371_11.C.04 ارائه می شود. Narzo 50 Pro 5G به روز رسانی را با نسخه سیستم عامل RMX3395_11.C.04 دریافت می کند.

طبق معمول، Realme در حال حاضر به روز رسانی را برای تعداد کمی از تلفن های هوشمند منتشر می کند. این یک اقدام امنیتی است تا اطمینان حاصل شود که هیچ باگ مهمی در این به‌روزرسانی‌ها وجود ندارد. اگر عرضه اولیه موفقیت آمیز باشد، انتظار داریم که نام تجاری عرضه گسترده تری را آغاز کند.

Realme UI 4.0 طراحی جدید Aquamorphic را ارائه می کند که انیمیشن های روان را در سراسر سیستم و پیشرفت ها ارائه می دهد. جالب اینجاست که این طراحی Aquamorphic در آخرین پوسته های نرم افزاری Oppo و OnePlus وجود دارد. این تعجب آور نیست، زیرا ما معتقدیم که این بخش یکسان است، احتمالاً با تیم های مختلف، که روی سه پوسته نرم افزاری مجزا کار می کنند. همچنین پیشرفت‌های دیگر، امنیت بیشتر و همه چیزهای خوبی که با اندروید 13 ارائه می‌شود، وجود دارد.

علاوه بر Realme GT Neo 3T و Narzo 50 Pro 5G، دستگاه های دیگری نیز به حزب Realme UI 4.0 می پیوندند. Realme 8s 5G و Realme 9 5G اکنون بخشی از برنامه Early Access هستند. ثبت‌نام امکان‌پذیر است، اما طبق معمول، نسخه‌های دسترسی اولیه با تعداد بی‌شماری اشکال همراه هستند.

بیشتر بخوانید  تبلت Realme Pad mini مشخص شدن تاریخ عرضه جهانی

این برند تعداد زیادی دستگاه را به برنامه Realme UI 4.0 در هند اضافه کرد. بنابراین تا زمانی که به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار پایدار برای گوشی‌های هوشمند بیشتری عرضه شوند، زمان زیادی است. ظاهرا Realme در سرعت مناسبی برای ارائه به روز رسانی به تمام گوشی های خود است. تعدادی از دستگاه‌ها چند هفته پیش به‌روزرسانی را دریافت کردند، اکنون دستگاه‌های بیشتری در مسیر هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت REALME UI 4.0 برای گوشی های بیشتر منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *