معرفی سری P هوآوی هیچ گاه تاخیر نخواهد داشت

در سال 2021 هوآوی با مشکلاتی رو به رو شد که منجر به تاخیر در رونمایی سری P50 گشته است. حال گفته می شود هوآوی نمی خواهد دیگر این مسئله تکرار شود و پرچمدار بعدی سرموعد معرفی می شود.

به تازگی ، Huawei’s Yu Chengdong از سری Huawei P50 خبر داده است. اما او همچنین گفت که به دلایل شناخته شده ، هنوز زمان شروع این سریال به طور رسمی مشخص نشده است. پیش از این شایعات زیادی مبنی بر به تعویق افتادن دوباره P50 وجود داشت. اما اگر به یک وبلاگ نویس Weibo اعتقاد داشته باشید ، همه چیز طبق آخرین برنامه پیش می رود و P50 و همچنین P50 Pro طبق برنامه راه اندازی می شوند.

در حال حاضر ، خبرچین Weibo گفت که سری P50 Huawei در حال پیشرفت روان است و به زودی در قفسه ها ظاهر می شود. علاوه بر این ، او فاش کرد که گیم پلی و بهینه سازی ویدیو بهتر از حد انتظار است. هنگام ضبط فیلم ، این گوشی در پس زمینه کار می کند و همچنین بعد از ضبط عملکردهای زیادی را نیز به شما ارائه می دهد. بگویید ، تغییر رنگ و لکنت زبان ناشی از بزرگنمایی لنز ویدیویی بهبود یافته است. و بزرگنمایی نرمتر خواهد شد.

سری Huawei P50 با سیستم HarmonyOS 2 خارج از جعبه عرضه می شود. احتمالاً این جالب ترین و تمایز آورترین ویژگی این خط است. اما جدا از این ، شخصیت اصلی ما همچنین از یک نمایشگر سوراخ دار استفاده می کند و از یک مدل ماژول دوربین دو حلقه استفاده می کند. در واقع ، آن یک طرح دوربین “3 + 1” را شامل می شود ، از جمله 3 دوربین در بالا و 1 دوربین در پایین. اخیراً رندرهای بیشتری از این گوشی دریافت می کنیم. آنها نشان می دهند که این گوشی دارای چندین گزینه رنگی از جمله سیاه ، سفید ، آبی سبز و زرد طلایی است.

با شروع یک تاریخ مشخص ، تمام رندرهای Huawei P50 یکسان به نظر می رسند. این به این معنی است که تلفن های موجود در این خط ظاهری را دارند که درباره آن صحبت می کنیم. علاوه بر این ، دوربین پشتی دارای پشتیبانی لایکا است. انتظار می رود سری Huawei P50 از دوربین اصلی زیرین جدید IMX707 استفاده کند. باید به 1/18/1 اینچ برسد. همچنین دیافراگم f / 1.8 ، فاصله کانونی 18 ~ 125 میلی متر و بزرگنمایی نوری 5 برابر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده تبلت هوآوی MatePad Air

هواوی P50 از صفحه تخت 6.3 اینچی استفاده خواهد کرد. کل دستگاه در حدود 156.7 x 74 x 8.3 میلی متر است (با احتساب برجستگی دوربین عقب 10.6 میلی متر). بنابراین بدنه P50 از P40 بزرگتر است. (اندازه بعدی دارای ابعاد 148.9 71 71.06 8. 8.5 میلی متر است).

علاوه بر این ، این سری با یک باتری با ظرفیت 4200 -4300mAh عرضه می شود. مورد دوم از شارژ سریع بی سیم 66 وات و 55 وات پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت ، تلفن ها از آخرین پردازنده های Kirin 9000E / 9000 استفاده می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سری P هوآوی هیچ گاه تاخیر نخواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *