آپدیت ماه نوامبر برای گلکسی نوت 10 منتشر شد

آپدیت ماه نوامبر برای گلکسی نوت 10 منتشر شد

اوایل این هفته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2022 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند رده بالای خود از جمله گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا منتشر کرد. اکنون، این شرکت به‌روزرسانی امنیتی جدید را برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در ایالات متحده منتشر کرده است.

آخرین به روز رسانی نرم افزاری برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس با نسخه سیستم عامل N97xU1UES7HVJ3 در ایالات متحده ارائه می شود. اکثر اپراتورهای شبکه تلفن همراه ایالات متحده، از جمله AT&T، Sprint و T-Mobile، به‌روزرسانی جدید را منتشر کرده‌اند و انتظار می‌رود که دیگران به زودی آن را عرضه کنند. نسخه‌های قفل شده توسط اپراتور تلفن‌ها هنوز به‌روزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اند.

وصله امنیتی نوامبر 2022 نزدیک به چهار دوجین آسیب‌پذیری امنیتی موجود در گوشی‌های گلکسی سامسونگ را برطرف می‌کند. همچنین می تواند رفع اشکال جزئی و بهبود پایداری را به همراه داشته باشد.

اگر از کاربران گلکسی نوت 10 یا گلکسی نوت 10 پلاس در ایالات متحده با یک مدل بدون قفل شرکت مخابراتی هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید. سامسونگ در نظر دارد بزودی آپدیت اندروید 13 را برای گوشی های میان رده بیشتری منتشر کند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy S23 از دوربین تله فوتو ارتقایافته برخوردار نیست

نظرات در مورد : آپدیت ماه نوامبر برای گلکسی نوت 10 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *