انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Agni 2 5G

انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Agni 2 5G

لاوا بر روی گوشی هوشمند Agni 2 5G در حال کار است و انتظار داریم بزودی از راه برسد. در اوایل ماه فوریه امسال، مشخصات کلیدی گوشی و جدول زمانی عرضه آن اعلام شد. ماه گذشته نیز در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شد. اکنون اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند آینده به صورت آنلاین منتشر شده است. انتظار می رود Agni 2 5G به عنوان جانشین Agni 5G سال گذشته وارد بازار شود.

به گفته یکی از کاربران توییتر، Lava Agni 2 5G دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین این گوشی در ماه می عرضه خواهد شد و قیمتی زیر 25000 روپیه دارد، اگر واقعاً این موضوع صحت داشته باشد، گوشی با صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED در بخش قیمتی ذکر شده بسیار عالی خواهد بود.

آخرین اطلاعات نیز در تضاد با گزارش قبلی است که گفته بود Agni 2 5G با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می‌شود.

جدای از اطلاعات جدید، طبق گزارش Geekbench، لاوا Agni 2 5G از پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 استفاده خواهد کرد. رم آن 8 گیگابایت خواهد بود و می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی از این محصول آینده پشتیبانی کند. در بخش تصویربرداری، Lava Agni 5G دارای یک دوربین سه‌گانه عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو می شود.

در اخباری مرتبط لاوا به تازگی محصول صوتی جدیدی را برای بازار هند معرفی کرد. یک هدفون دور گردنی به نام  Probuds N31 که دارای قیمتی مناسب و کیفیت ساخت در کنار طراحی قابل قبول است.

N31 جدید با عنوان “Slay the Limits” معرفی شد و لاوا سعی دارد بزودی محصولات صوتی محور بیشتری همچون ایربادز و برخی دیگر در بازار عرضه دارد. علاوه بر این، با Probuds N31 جدید به دنبال معرفی یک دستگاه منحصربفرد در صنعت محصولات صوتی است. Probuds N31 طراحی ارگونومیکی داشته به شکلی که هنگام ورزش از گوش سقوط نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Lava Blaze 2

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا لاوا این مدل را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Agni 2 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *