انتشار تصاویر کالبدشکافی گوشی Pixel 7a

انتشار تصاویر کالبدشکافی گوشی Pixel 7a

گوگل پس از رونمایی  Google I/O در تاریخ 10 می، انتشار گوشی هوشمند Pixel آینده، Pixel 7a، را در 11 می در هند آغاز می کند. یک ویدیوی جدید از دستگاه توسط PBKreviews منتشر شده است که از قطعات داخلی Pixel 7a پرده برداری کرد.

Pixel 7a دارای عقب پلاستیکی است که هم از عقب و هم از جلو جدا می شود. ویدئوی کالبدشکافی نشان می دهد که دستگاه دارای دو دوربین و یک فلاش در عقب خود است. جالب اینجاست که این ویدیو نشان می دهد Pixel 7a به دلیل سیم پیچ شارژ بی سیم و آنتن NFC که در عقب دستگاه قرار دارد، شارژ بی سیم خواهد داشت.

علاوه بر این، یک لایه گرافیتی بزرگ در طرف دیگر برای کمک به انتقال گرما وجود دارد. علی‌رغم اینکه ظرفیت باتری آن 4385 میلی آمپر ساعت اعلام شده است، کاهش نشان می دهد که در عقب آن 4344 میلی آمپر ساعت نوشته شد.

قسمت بالایی دستگاه دارای یک گوشی و یک بلندگو با واشر لاستیکی قرمز رنگ در اطراف دهانه است. در همین حال، قسمت جلو دستگاه یک بخش مسی برای انتقال گرما داشته و دارای سنسور اثر انگشت نمایشگر، حفره در صفحه نمایش برای حسگر مجاورت و یک لایه گرافیتی در قسمت میانی فریم برای کمک به انتقال گرما، مشابه آنچه دیده می شود.

انتشار تصاویر کالبدشکافی گوشی Pixel 7a

برد اصلی دستگاه دارای نوار مسی روی سپرها برای کمک به انتقال گرما، واشر لاستیکی در اطراف درگاه شارژر و حتی برچسب نشانگر آسیب مایع است. میکروفون اصلی در پایین و در کنار درگاه شارژر قرار گرفته است و صفحات حرارتی مسی اضافی در کنار آن برای کنترل گرما بهتر وجود دارد. در اخباری مرتبط گوگل در رویداد Google I/O 2022 از تبلت پیکسل رونمایی نسبی کرد. با این حال، در آن زمان، گوگل تنها نگاهی گذرا به این دستگاه داشت که قرار است امسال عرضه شود. قیمت و مشخصات آن فاش نشده و انتظار می رود این شرکت آن را در جریان رویداد Google I/O 2023 ماه آینده معرفی کند. به تازگی یک افشای جدید قیمت تبلت پیکسل را نشان می دهد و می تواند ارزان تر از گلکسی تب اس 8 باشد.

طبق یک توییت جدید رونالد کوانت، که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات در مورد دستگاه‌های اعلام‌نشده دارد، گوگل تبلت پیکسل را بین 600 تا 650 یورو به فروش خواهند رساند. این قیمت به احتمال بسیار برای نوع پایه است و در این صورت، تبلت پیکسل ارزان‌تر از گلکسی تب اس 8 خواهد بود که در اروپا از 699 یورو شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید  مصاحبه با بیل گیتس؛ چرا بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می دهد؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر کالبدشکافی گوشی Pixel 7a

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *