آنچه که باید در خصوص خرید هاست وردپرس صبا هاست بدانید

هاست

خرید هاست وردپرس مناسب امروزه یکی از دغدغه های وبمستران و طراحان وب سایتی است که با این CMS فعالیت می نمایند. انتخاب هاست وردپرس که بتواند سرعت مقبولی را ارائه نماید و از طرف دیگر در بحث امنیت و منابع مصرفی نیز پاسخگویی خوبی داشته باشد، مبحث دشواری است.

امروزه شرکت های هاستینگ زیادی وجود دارند که با عناوینی چون ارائه بهترین هاست وردپرس ، کاربران را ترغیب به خرید هاست وردپرس ایران یا خرید هاست وردپرس خارج می نمایند.

اما در این مقاله ما در خصوص شرایط خرید هاست وردپرس از صبا هاست و اینکه چرا هاست وردپرس صبا هاست می تواند تمام دل نگرانی وبمستران را رفع نماید، توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

ویژگی های مناسب برای خرید هاست وردپرس:

وردپرس یک CMS رایج و پرکاربرد است که  این روز ها تعداد سایت های زیادی با آن طراحی و راه اندازی شده است . تقریبا 70 درصد وب سایت هایی که امروزه تحت زبان برنامه نویسی PHP اجرا می شوند از وردپرس استفاده می کنند. از جمله دلایلی که رونق این CMS را چندین برابر نموده است می توان به قالب های فراوان، افزونه های سازگار بسیار و امنیت بالای آن اشاره نمود.

با توجه به اینکه این CMS توسط طراحان وب سایت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شرکت های هاستینگ چون صبا هاست که با آدرس https://saba.host در دسترس است، اقدام به بهینه سازی سرور های خود متناسب با نیاز های این CMS پر طرفدار نموده اند.

با این تفاسیر خرید بهترین هاست وردپرس تبدیل به اقدامی دشوار شده است. قبل از خرید هاست وردپرس از صبا هاست و یا هر شرکت دیگر در گام اول باید در نظر داشته باشید که وردپرس به چه پیش نیازهایی از سمت سرور نیاز دارد:

هاست

خرید هاست وردپرس از صبا هاست

  • وب سرور:

برای خرید هاست وردپرس باید در نظر داشته باشید که امروزه امکان نصب وب سرور های مختلفی همچون Apache,Nginx,Litespeed و موارد دیگر بر روی سرور وجود دارد اما باید در نظر داشت که هاست های وردپرس صبا هاست بر روی سرور هایی با وب سرور لایت اسپید کانفیگ شده اند. لایت اسپید برای وب سایت هایی که بازدید بالایی دارند و یا به منابع زیادی جهت اجرا نیاز دارند، گزینه خوبی می باشد. لذا خرید هاست وردپرس از صبا هاست این اطمینان را به شما می دهد که از سمت وب سرور بهترین پردازش و عملکرد را در بازدید بالا داشته باشید.

  • Cpu مناسب:

برای خرید هاست وردپرس ایران و یا خرید هاست وردپرس خارج ، باید به  این مهم توجه داشت که سی پی یو سرور و هاست مد نظر چه میزان می باشد. وردپرس از آنجا که دارای افزونه های بسیاری است و برای هر فعالیت پلاگین خاصی برای آن طراحی شده است لذا یک cms پر مصرف است و هر اندازه که سرور دارای پردازنده قوی تری باشد، سرعت اجرای دستورات نیز بیشتر خواهد بود.

هاست وردپرس صبا هاست که از لینک https://saba.host/wordpress-host در دسترس است دارای پردازنده های قوی می باشد تا کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن پاسخ درخواست های سمت سرور را دریافت نماید.

خرید هاست وردپرس با کمترین هزینه

  • میزان رم اختصاص یافته:

رم و یا حافظه دسترسی سخت افزاری است که تمام پروسه های در حال اجرا را مدیریت می نماید لذا هر اندازه که سرور شما رم بیشتر و قوی تری استفاده نماید، منجر می شود به همان اندازه سرعت لود وب سایت نیز بهبود داشته باشد. برای وردپرس نیز با توجه به اینکه افزونه های آن نیاز به رم بالا دارند لذا پیشنهاد می شود قبل از خرید هاست وردپرس از نوع رم سرور اطمینان کسب نمایید.

هاست وردپرس صبا هاست میزان رم بالاتری از هاست های معمولی ارائه می دهد و این باعث می شود که سایت شما سرعت لود بسیار سریعی داشته باشد و هر چقدر هم پلاگین یا افزونه وردپرسی داشته باشید این هاست پاسخگوی نیاز شما هست .

  • فضا:

زمانیکه قصد خرید هاست وردپرس از صباهاست را داشته باشید، قطعا متوجه خواهید شد که بهترین هاست وردپرس این شرکت نیز در فضاهای مختلفی ارائه می شوند. فضا به میزان حجم اطلاعات بارگذاری شما مرتبط می باشد.

تجربه نشان داده است که اگر بیش از 90 درصد حجم هاست پر شده باشد، ممکن است در نمایش سایت و یا سرعت لود وب سایت، اختلالاتی رخ دهد. هسته وردپرس به تنهایی حدود 43 مگابایت فضا نیاز دارد لذا در هنگام خرید هاست وردپرس این مورد را از حجم کلی که برای مطالب و تصاویر سایت خود در نظر گرفته اید می بایست تفکیک نمایید.

خرید هاست وردپرس صبا هاست با امنیت کامل

 

خرید هاست وردپرس ایران یا خرید هاست وردپرس خارج ؟

در زمان خرید هاست وردپرس ممکن است در انتخاب هاست ایران و یا خارج دچار تردید شوید. اگر کاربران وب سایت شما داخل کشور هستند، خرید هاست وردپرس داخلی می تواند سرعت بهتری را برای مشتریان و کاربران سایت شما فراهم آورد زیرا محل سرور به محل بازدیدکنندگان نزدیکتر است. عکس این مورد نیز صادق می باشد یعنی خرید هاست وردپرس خارج، برای بازدیدکنندگان خارجی سرعت لود بهتری را فراهم می آورد.

نکته قابل تامل این است که سایت های هاستینگ معتبر خارجی مثل Godaddy هستند که هاست وردپرس را با عنوان WordPress Hosting ارائه می دهند .

تیم پشتیبانی صبا هاست تلاش نموده است تا با فراهم آوردن تمهیدات لازم از جمله ورژن PHP مناسب، دیتابیس MYSQL با بروز ترین نسخه و ماژول های اجرایی لازم برای وردپرس، بهترین خدمات را ارائه  نماید. لذا اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که برای خرید هاست وردپرس دچار سردرگمی شده اید، پیشنهاد می شود از پلن های هاست وردپرس این شرکت بازدید نموده و از لحاظ سخت افزار مقایسه نمایید.

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنچه که باید در خصوص خرید هاست وردپرس صبا هاست بدانید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *