چرا چاپ ست اداری برای یک کسب و کار خوبه ؟

چرا چاپ ست اداری برای یک کسب و کار خوبه ؟

در دنیای امروز بسیاری از مشتریان در قدم اول بر اساس چشمان خود تصمیم می گیرند و بعد بر اساس عقل خود ، دلایل و منطق هایی را برای خرید خود ایجاد می کنند . از این رو هر کسب و کاری می بایست  بر روی قدم اول مشتری در خرید ، بعنی نگاه کردن به یک کسب و کار ، کار کند .

برای واضح تر شدن موضوع به شما برند های معتبر در پاساژ های مختلف را مثال می زنیم ، همانطور که مشاهده می کنید دکورهای گران قیمت ، فروشنده های خوش برخورد  و خوش لباس و … همه و همه  گرد هم آمدند تا شما در نگاه اول جذب خود کنند و سپس با استفاده از یک کالای با کیفیت و خدمات پس از فروش استاندارد، دلایل منطقی خرید را در قدم دوم برای شما ایجاد می کننند و در نتیجه منجر به خرید شما از فروشگاه خود خواهند شد .

امروز مشتریان به ظاهر خدمات یک کسب و کار اهمیت زیادی نشان می دهند ، از این رو می بایست برای همه ابزرهای کاری خود یک زیبایی درست ایجاد کرد . داشتن اقلام اداری همچون چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ کاغذ یادداشت و همچنین چاپ کارت ویزیت با یک طرح مشابه که به آن چاپ ست اداری گفته می شود می تواند به برند سازی مجموعه ، شرکت و یا کسب و کار شما کمک بسیار زیادی کند .

داشتن یک ست اداری هماهنگ می تواند در اعتماد سازی مخاطب نسبت به مجموعه شما راه را هموار کرده و بتوانید در قدم اول در نگاه مشتری پیروز میدان شوید . البته توجه داشته باشید که نگهداری یک مشتری ، بر اساس خدمات درست و کیفیت بالای اجناس است، که نباید از این نکته بسیار مهم هم غافل شوید .

حال که با اهمیت چاپ ست اداری ، آشنا شدید به شما 2 مدل چاپ پاکت و سربرگ  حرفه ای را برای سفارش معرفی خواهیم کرد .

چرا چاپ ست اداری برای یک کسب و کار خوبه ؟

بهترین پاکت برای چاپ ست اداری چیست ؟

در ایران برای پاکت نامه ، A5 و یا A4 جنس های مختلفی اعم از کاغذ تحریر 80 گرم،گلاسه 135 گرم ،  تحریر 100 گرم ، کتان 120 گرم و کارتی 140 گرم نیز وجود دارد .

تحریر 80 گرم را می توان ارزانترین و کارتی 140 گرم را می توان مقاوم ترین نوع پاکت در ایران معرفی کرد ، اما پیشنهاد ما به شما هیچکدام این دو نیست .

تجربه ثابت کرده شکیل ترین محصولات در ایران برای چاپ پاکت ، محصول تحریر 100 گرم و یا کتان 120 گرم است ، این دو محصول از مقاومت خوبی برخوردار هستند و هم می توانند از جذابیت بالایی بعد از چاپ برخوردار باشند .

بهترین سربرگ برای چاپ ست اداری چیست ؟

سربرگ هم همچون محصولات پاکت نامه دارای جنس های تحریر 80 گرم ، تحریر 100 گرم ، کتان 120 گرم و کارتی 140 گرم است .

اگر به دنبال یک سربرگ مقاوم هستید ، پیشنهاد ما به شما چاپ سربرگ کارتی 140 گرم است ، اما اگر بافت کاغذ برای شما اهمیت دارد به سراغ سربرگ کتان بروید . البته نا گفته نماند اگر هم سربرگ ساده و در عین حال با جنس کاغذ خوب هستید ، سربرگ تحریر 100 گرم پیشنهاد اول ما به شما است . در آخر هم اگر می خواهید هزینه های مالی خود را مدیریت کنید می توانید چاپ سربرگ تحریر 80 گرم را سفارش دهید

چرا چاپ ست اداری برای یک کسب و کار خوبه ؟

بهترین چاپخانه چاپ ست اداری در ایران کجاست ؟

در این قسمت می خواهیم مجموعه چاپ “تیم گرافیک” را به شما معرفی کنیم ، این مجموعه با بهره گیری از بروز ترین دستگاههای دنیا و استفاده از کادری آموزش دیده و خوش برخورد به همراه سایت بسیار پیشرفته ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا محصحولات چاپی خود را با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران سفارش دهند .

شما می توانید برای ثبت سفارش در این مجموعه کلمه (تیم گرافیک) را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت این مجموعه شده و یا با شماره های 02144044881-02144055992-02144044827 تماس حاصل بفرمائید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا چاپ ست اداری برای یک کسب و کار خوبه ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *