آنباکس گوشی هوشمند شیائومی Mi 8

شیائومی Mi 8

یکی از کمپانی های چینی که این روزها توانسته است به عنوان یکی از برندهای مطرح دنیا تبدیل گردد، کمپانی شیائومی است. تا به امروز در خصوص شیائومی می 8 (Xaomi Mi 8) اطلاعات و شایعات بسیاری منتشر شده است و اکنون بازار آماده است تا عرضه ی نهایی این دستگاه صورت پذیرفته و عطش کاربران را برطرف نماید. در این بخش ویدئویی از آنباکس این گوشی هوشمند در یک ویدئویی را برزای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص محتویات داخل جعبه ی این دستگاه بدست آورید.

شیائومی Mi 8

گوشی هوشمند شیائومی می 8 طراحی متفاوتی در برابر سایر گوشی های پرچمدار این کمپانی چینی نظیر شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) دارد. Mi 8، پرچمدار جدید کمپانس شیائومی، چه از لحاظ طراحی پنل جلویی و چه از لحاظ طراحی پنل پشتی، شباهت‌ های زیادی با آیفون 10 کمپانی اپل دارد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند نظیر پرچمدار سال قبل کمپانی اپل، از دو سو با حاشیه‌ های بسیار کمی محصور شده اند و در لبه‌ ی بالای خود، بریدگی کمی می باشد که از دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه و دیگر سنسورها میزبانی می نماید. البته علاوه بر آیفون 10، هنوز حاشیه‌ ی کمی در بخش پایینی صفحه نمایش خود دارد.

پردازنده ی شیائومی Mi 8 از پردازنده ی بسیار قدرتمند و 8 هسته‌ ای اسنپدراگون 845 بهره مند می باشد و یک حافظه ی رم 6 یا 8 گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی  64 یا 128 و یا 256 گیگابایتی این پردازنده ی قدرتمند را همراهی می نماید. چینی‌ ها دوربین دوگانه‌ ای با دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای پرچمدار جدید خود مد نظر قرار داده اند. اکنون شما می‌ توانید به منظور مشاهده‌ ی قیمت و همچنین خرید این پرچمدار به سایت اینترنتی VAV مراجعه نمایید. در پایین ویدئوی آنباکس این گوشی هوشمند را برای شما قرار داده ایم.

با تمامی این تفاسیر پس از مشاهده ی ویدئوی بالا دیدگاه شما درخصوص این پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ نظرزات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: YouTube

4.6/5 - (30 امتیاز)

نظرات در مورد : آنباکس گوشی هوشمند شیائومی Mi 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *