پرینتر رنگی شیائومی با قیمت 499 یوان (73 دلار) رونمایی شد

پرینتر رنگی MIJIA شیائومی

کمپانی نام آشنای شیائومی علاوه بر فعالیت در عرصه ی تولید و طراحی گوشی های هوشمند، در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی های موبایل نیز فعال می باشد و این بار از یک پرینتر رنگی در ابعاد کوچک و با کارایی بالا به نام MIJIA رونمایی به عمل آورده است که بسیاری از افراد با استفاده از این پرینتر می توانند در هر جایی که هستند، سریعا فایل ها و تصاویر خود را به صورت رنگی پرینت بگیرند.

پرینتر رنگی MIJIA شیائومی

این کمپانی چینی در طی کنفرانس خبری معرفی گوشی هوشمند Redmi Note 7 از یک دستگاه دیگر رونمایی به عمل آورد که یک پرینتر رنگی به نام Xiaomi MIJIA Photo Printer با قیمت 499 یوان (73 دلار) می باشد. این پرینتر رنگی شیائومی به همراه یک مجموعه ای 40 عددی از کاغذ به مشتریان عرضه می گردد که این پکیج به مبلغ 8 دلار دیگر برای خریداران این پرینتر هزینه بر می دارد.

البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که پرینتر رنگی MIJIA نخستین پرینتر این کمپانی نیست ودر سال گذشته نیز با استفاده از جمع آ<ری پروژه های خط تولید خود یک محصول دیگر به نام XPRINT AR را آغاز که در اصل نوعی پرینتر شخص ثالث محسوب می گردد و خود شیائومی در تولید آن دخیل نیست. در خصوص این پرینتر جدید اما باید اشاره کنیم که امکان پرینت تصاویر ثبت شده با گوشی های هوشمند و آن هم در تمامی فرمت ها وجود دارد. مدیرعامل این کمپانی در ضمن تمجید از ویژگی های این پرینتر ادعا کرد که MIJIA می تواند تصاویر را با همان کیفیتی که هستند، پرینت نماید.

پرینتر رنگی MIJIA شیائومی

این پرینتر شیائومی یک دستگاه کاملا جمع و جور و همچنین بسیار جالب می باشد که می تواند تصاویر را با حداکثر اندازه ی 15 سانتی متری برای کاربران چاپ نماید. رزولوشن عکس های پرینت شده با استفاده از این دستگاه به اندازه ی 300 در 300dpi اعلام گردیده است که با استفاده از تکنولوژی چاپ تصعید رنگ آن نیز فراهم می گردد. این قابلیت می تواند تا 256 رنگ خروجی را مورد تشخیص قرار بدهد. فناوری تصعید علاوه بر اینکه طیف گسترده ای از گاموت رنگی را ارائه می دهد، تمامی رنگ ها را در بهترین حالت ممکن تولید می نماید و خبری از تار شدن و زرد شدن رنگ ها در این تصاویر نمی باشد.

MIJIA شیائومی به طور اتوماتیک تصاویر را در آخرین مرحله ی چاپ با نوعی فیلم شفاف محافظتی مورد پوشش قرار می دهد تا اثری از خط و خش و اثر انگشت بر روی آن ها قرار نداشته باشد و قطرات آب نیز نتواند آسیبی به آن ها وارد نماید. جنس تمامی رنگ های استفاده شده در این پرینتر نیز شکلی است که در مقابل گاز، نور و رطوبت مقاوم می باشند و دوام و پایداری بسیار بالایی دارند.

پرینتر رنگی MIJIA شیائومی

همچنین کمپانی شیائومی اعلام نموده است که 655 منفذ و 12 دیافراگم را با کمترین میزان تاثیر بر روی شکل کلی دستگاه بر روی بدنه قرار داده است. تمامی این منافذ قرار است تا هوا را به داخل دستگاه وارد نمایند و از داغ شدن دستگاه جلوگیری به عمل آورند و قابلیت پرینت دائم و پشت سرهم عکس ها را به ارمغان بیاورند. MIJIA از نرم افزارهای MIJIA و پیام رسان واتس اپ نیز پشتیبانی به عمل می آورد و امکان پرینت بیسیم از روی محتوای رایانه را فراهم می آورد و با استفاده از یک دکمه ی پاور کنترل می گردد که به صورت همزمان می تواند نقش دکمه ی پرینت را نیز ایفا نماید. این قابیلت نیز در پرینتر این کمپانی فراهم شده است تا کاربران بتوانند تصاویر خود را نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرینتر رنگی شیائومی با قیمت 499 یوان (73 دلار) رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *