آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 8

آپدیت ویندوز 8

آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 8 | یکی از مواردی که در ویندوزهای موجود در بازار وجود دارد این است که دارای قابلیت آپدیت خودکار هستند در این میان اگر شما از ویندوزهای غیر رسمی یا به اصطلاح کرک شده استفاده کنید، با بروزرسانی سیستم عامل ویندوز کرک آن ها از بین خواهد رفت و شما با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد. در برخی از موارد حتی اگر از نسخه ی اصلی سیستم عامل ویندوز هم استفاده کنید ممکن است که فایل بروزرسانی برای شما به درستی دانلود نشده باشد و یا مشکلاتی در فایل بروزرسانی وجود داشته باشد که نتوانید به درستی ویندوز خود را بروزرسانی نمایید؛ در این شرایط ممکن است ویندوز شما به درستی کار نکند و شما دچار دردسر گردید.

در این بخش تصمیم داریم تا نحوه ی جلوگیری از آپدیت ویندوز 8 را برای شما شرح دهیم، در ادامه با زوم تک همراه باشید.

نحوه جلوگیری از آپدیت ویندوز 8

  • در ابتدا از منوی Start ویندوز 8 باید وارد Control Panel شوید.

  • از داخل Control Panel گزینه ی Windows Update  را انتخاب کنید. (اساسا این گزینه در Control Panel سیستم در گزینه های آخر می باشد)

  • زمانی که وارد گزینه ی Windows Update شدید، در سمت چپ لیستی را مشاهده خواهید کرد که باید از این لیست گزینه ی Change Setting را انتخاب نمایید.

  • در صفحه ی پیش روی شما یک نوار ابزار مشاهده می گردد که با کلیک بر روی آن لیستی نمایان خواهد شد. در لیست باز شده برای شما باید گزینه ی Never Check For Updates را انتخاب کنید و سپس گزینه ی Save را بزنید تا تغییرات اعمال شده برای شما ثبت گردد.

اکنون قابلیت آپدیت خودکار ویندوز 8 برای شما غیرفعال شده است. لازم به ذکر است که این فرآیند برای ویندوز 7 نیز مشابه ویندوز 8 می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش جلوگیری از آپدیت ویندوز 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *