آموزش ثبت نام بروکر آلپاری – گام به گام تا کسب درآمد از آلپاری

آموزش ثبت نام بروکر آلپاری

بروکر آلپاری با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه بازار فارکس، یکی از معتبرترین بروکرهایی است که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند. در این نوشته قصد داریم به آموزش ثبت نام بروکر آلپاری برای ایرانی‌ها بپردازیم. آلپاری با داشتن بیش از ۲ میلیون مشتری و رتبه اعتبارسنجی نسبتا بالا در بین کاربران یکی از بهترین بروکر فارکس برای شروع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی و بررسی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری که نام دیگر آن آلپاری اینترنشنال است، از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را در عرصه بازارهای مالی شروع کرده است. این کارگزاری یکی از معدود بروکرهای معتبر فارکس است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. با استفاده از ابزارهای معاملاتی موجود در این بروکر می‌توانید علاوه بر جفت ارزهای فارکس به معاملات فلزات، نفت، شاخص‌ها و سهام نیز دسترسی داشته باشید.

یکی از نکات مهم بروکر آلپاری که برای ایرانیان حایز اهمیت است نحوه واریز و برداشت وجه در آن است. بروکر آلپاری از جمله معدود بروکرهای معتبر فارکس است که امکان واریز و برداشت ریالی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

آموزش ثبت نام بروکر آلپاری

آموزش ساخت حساب کاربری در بروکر آلپاری

ورود به آلپاری و ساخت یک حساب کاربری در آن بسیار ساده است و تنها با چند کلیک ساده و پُر کردن فیلدهای لازم که هویت شما را مشخص میکند، قادر هستید به راحتی ثبت نام در آلپاری را انجام دهید. اما پیش از توضیح نحوه ثبت ‌نام بروکر آلپاری لازم است با انواع حساب‌های معاملاتی ارائه شده توسط این کارگزاری آشنا شویم.

انواع حساب آلپاری

بروکر آلپاری حساب‌های مختلفی را به مشتریان خود عرضه می‌کند که در ادامه همه این حساب‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اگر هنوز معامله‌گری در فارکس را شروع نکرده‌اید می توانید از حساب‌های آموزشی یا دمو این بروکر استفاده کنید.
  • با حداقل موجودی ۲۰ دلار می‌توانید در حساب استاندارد بروکر آلپاری ثبت نام کنید.
  • حساب نانو برای کسانی است که می‌خواهند از سرمایه خیلی کم، کار معامله کردن را شروع کنند. (این حساب از نوع حساب‌های سِنتی است.)
  • اگر به حساب‌های با اسپرد کم یا صفر علاقه‌مند هستید می‌توانید از حساب ECN آلپاری با حداقل موجودی ۵۰ دلار استفاده کنید.
  • نسخه پرو حساب های ECN مختص کاربرانی است که حداقل موجودی آن ها ۵۰۰ دلار است.

ایجاد حساب در سایت رسمی آلپاری

برای ثبت نام در آلپاری و ایجاد حساب در سایت رسمی آن می‌توانید به نسخه فارسی بروکر آلپاری مراجعه کرده و با زدن گزینه ثبت نام، وارد قسمت مربوط به پُر کردن اطلاعات هویتی مثل نام، ایمیل و شماره تلفن شوید. بعد از پُر کردن این فرم باید کشور (تابعیت) و شهر خود را نیز انتخاب کنید.

بعد از تکمیل این فرم و دریافت کد تایید از بروکر آلپاری می‌توانید با ورود به مجدد به سایت آلپاری، حساب خود را فعال کنید و رمز عبور جدیدی برای آن مشخص کنید.

آموزش ثبت نام بروکر آلپاری

آموزش احراز هویت در بروکر آلپاری

پس از ورود به آلپاری و ثبت نام در آن برای باز کردن یک حساب واقعی (Real) باید مراحل احراز هویت در این بروکر را انجام دهید.

افراد زیادی هستند که در این قسمت با مشکل روبه رو می‌شوند. برای این که بتوانید کار احراز هویت و ثبت نام در آلپاری را به راحتی انجام دهید، ما در این قسمت به آموزش احراز هویت در این بروکر می‌پردازیم.

پس از ثبت نام بروکر آلپاری که در قسمت قبلی توضیح دادیم باید وارد حساب شخصی خود در سایت آلپاری شده و با کلیک روی قسمت اطلاعات شخصی، گزینه‌های مربوط به اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و بعد از آن مدارک درخواستی بروکر آلپاری را ارسال کنید اما دقیقا به چه مدارکی برای احراز هویت در بروکر آلپاری نیاز داریم؟

بروکر آلپاری برای احراز هویت از شما می‌خواهد که عکس گذرنامه یا کارت ملی خود را آپلود کنید. پس برای این کار باید به قسمت ارسال مدارک وارد شده و تصویر واضحی از گذرنامه، کارت ملی یا اجازه اقامت خود بارگذاری کنید. البته بروکر آلپاری ممکن است مدارک دیگری هم در موارد خاص از شما درخواست کند.

آموزش کامل متاتریدر 4 برای کاربران بروکر آلپاری

همان طور که می دانید برای استفاده از متاتریدر باید این نرم افزار را از طریق بروکر خود دانلود کرده و نصب کنید. برای این کار می‌توانید پس از ثبت نام در آلپاری وارد کابین شخصی خود در بروکر آلپاری شده و از قسمت «پلتفرم‌های تجاری و نرم افزارها» روی گزینه «دریافت متاتریدر» کلیک کنید. بعد از آن صفحه‌ای باز می شود که باید در آن نوع متاتریدر را انتخاب کنید.

در این‌جا باید به این نکته اشاره کنیم که متاتریدر ۴ از محبوبیت بیشتری در بین کاربران نسبت به متاتریدر ۵ برخوردار است و علاوه بر این کاربران بیشتری هم دارد. پس بهتر است که از نسخه متاتریدر ۴ استفاده کنید البته باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که بعضی از حساب‌های معاملاتی مشابه در بروکر آلپاری ویژگی‌های متفاوتی در هر کدام از نسخه‌های متاتریدر دارند.

بعد از نصب و دانلود متاتریدر۴، نوبت به استفاده از یکی از حساب‌های معاملاتی این بروکر می رسد. برای این کار باید در قسمت کابین شخصی خود و از قسمت افتتاح حساب گزینه فارکس را انتخاب کنید.

بعد از آن می‌توانید نوع حساب خود یعنی حقیقی (Real) یا مجازی بودن (Demo) آن را مشخص کنید.

حساب‌های مجازی مناسب کسانی است که به تازگی وارد عرصه معامله‌گری در فارکس شده‌اند و حساب‌های حقیقی مختص کسانی است که مراحل یادگیری معامله‌گری را گذرانده و قصد انجام معاملات واقعی را دارند.

پس از انتخاب نوع حقیقی یا مجازی باید یکی از انواع حساب‌های استاندارد، نانو، ECN یا ECN pro را جهت افتتاح حساب انتخاب کنید.

در ادامه مبحث آموزش کامل متاتریدر۴ برای کاربران بروکر آلپاری باید به این نکته اشاره کنیم که پس از افتتاح حساب، بروکر آلپاری برای شما یک ایمیل می‌فرستد که حاوی نام کاربری، رمز ورود و نوع حساب معاملاتی برای ورود به نرم افزار متاتریدر است.

با باز کردن نرم افزار متاتریدر۴ و انتخاب گزینه Log In to trade account از منوی فایل می‌توانید نام کاربری و رمز ورود را وارد کرده و معاملات خود در بازار فارکس را شروع کنید.

در این نوشته سعی کردیم تا آموزش ثبت نام بروکر آلپاری که یکی از بروکرهای معتبر فارکس است را به صورت مرحله مرحله برای شما توضیح دهیم. همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم نحوه ثبت نام بروکر آلپاری بسیار آسان است و شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در این بروکر و انتخاب یکی از حساب های معاملاتی آن کار معامله گری در فارکس را شروع کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش ثبت نام بروکر آلپاری – گام به گام تا کسب درآمد از آلپاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *