آل این وان لنوو Yoga AIO 9i معرفی شد

آل این وان لنوو Yoga AIO 9i معرفی شد

لنوو دسکتاپ Lenovo Yoga AIO 9i با ظاهری زیبا را معرفی کرد. چندین پارامتر جالب مانند شارژر بی‌سیم داخلی برای گوشی‌های هوشمند در پایه و خروجی‌های اضافی برای اطمینان از تجربه‌ای مرتب و تمیز دارد. برای اینکه ظاهری پرچمدار به دستگاه بدهد، در ساخت آن از فلزات و پلاستیک استفاده شده است. این برند ادعا می کند: “این یک شگفتی ساختاری است که به زیبایی ساخته شده است تا به عنوان یک مرکز دیدنی برای عملا هر فضای کاری عمل کند، با قدرت و گرافیک برای پشتیبانی از طیف وسیعی از سرگرمی های هنری.”

Lenovo Yoga AIO 9i دارای یک صفحه نمایش 31.5 اینچی بدون حاشیه سه وجهی با وضوح UHD+ 4K و طیف رنگی 100٪ sRGB است. این نمایشگر در داخل یک پنل باریک قرار گرفته است که دارای یک لولای فلزی است و کاربر می تواند نمایشگر را در زاویه دلخواه کج کند. با پایین آمدن به پایه خود، دارای هفت پورت مختلف به همراه تهویه هوا است. یکی از جالب ترین ویژگی های گجت این است که پایه دارای شارژر بی سیم داخلی است که با استفاده از آن می توان به راحتی دستگاه را در حین کار شارژ کرد. این ابزار واقعاً یک صرفه جویی در فضا است.

این دستگاه مجهز به آخرین نسل سیزدهم پردازنده‌های Core i9 اینتل است که می‌توان آن‌ها را با یک پردازنده گرافیکی رومیزی از نسل بعدی GeForce NVIDIA همراه کرد. این دستگاه از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می کند و دارای چهار بلندگو است که توسط هارمون کاردون تنظیم شده اند. یک ویژگی ورود هوشمند و یک وب کم 5 مگاپیکسلی مادون قرمز (IR) تعبیه شده با شاتر برقی. به منظور بهبود تجربه کاربری، لنوو برای تعدادی از دستیارهای صوتی نیز سازگاری اضافه کرده است.

علاوه بر این، طبق گفته سازنده، روکش های بالایی و پایینی صفحه کلید تخصصی به ترتیب از 65 درصد پلاستیک ABS بازیافت شده پس از مصرف و 75 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده اند. این تمام چیزی است که برای Lenovo Yoga AIO 9i وجود داشت. در حال حاضر، ما از هزینه یا در دسترس بودن دستگاه اطلاعی نداریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad Neo 14 راهی بازار شد

نظرات در مورد : آل این وان لنوو Yoga AIO 9i معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *