جزئیات بیشتری از گوشی گوگل Pixel Fold منتشر شد

جزئیات بیشتری از گوشی گوگل Pixel Fold منتشر شد

در اخبارهای قبلی جزئیاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت گوگل Pixel Fold منتشر شد. اکنون اطلاعات بیشتری که پیرامون بخش سخت افزاری این دستگاه بوده، منتشر شد.

Pixel Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل، قیمتی بالاتر از 1700 دلار دارد که به خوبی با قیمت 1799 دلاری قبلی نزدیک است. برای جذاب کردن این قیمت، گوگل تصمیم دارد یک پیکسل واچ نیز به مشتریان ارائه دهد.

با توجه به «اسناد و تصاویر داخلی»، گوگل می‌گوید که Pixel Fold «بادوام‌ترین لولا روی یک گوشی تاشو» را دارد. همچنین به عنوان لولای مقاوم در برابر آب به بازار عرضه خواهد شد، اگرچه مشخص نیست که از چه استانداردی پیروی خواهد کرد. صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچ خواهد بود در حالی که صفحه داخلی سایز 7.6 اینچی دارد.

ظاهراً این دستگاه 283 گرمی بوده و  باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی Z Fold4 سامسونگ ارائه می دهد و در عین حال سنگین‌تر است. در مطالب بازاریابی، ادعا می شود که 24 ساعت یا تا 72 ساعت در حالت کم مصرف دوام دارد. این اسناد همچنین تایید می‌کنند که Pixel Fold از چیپست Tensor G2 استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که Pixel Fold در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O تاریخ 10 می به طور کامل رونمایی شود و طبق شایعات روز گذشته، در تاریخ 27 ژوئن در دسترس خواهد بود. در اخباری مرتبط هر چه زمان می گذرد، شرکت های تولیدکننده گوشی به دنبال تلفن های هوشمندی با نمایشگر بزرگتر هستند. بنابراین کمتر شاهد پرچمداری هستیم که نمایشگر کوچکی داشته باشد.

حال به تازگی شایعه ای منتشر شد که نشان می دهد گوگل درصدد است نمایشگر پیکسل 8 را کوچک کند. این یعنی طرفداران نسل بعدی پرچمداران گوگل می‌توانند یک گوشی خوش دست داشته باشند.

طبق آخرین افشاگری که از راس یانگ منتشر شده، گوشی هوشمند پرچمدار آینده غول فناوری مبتنی بر Mountain View، گوگل Pixel 8، صفحه نمایش کوچکتری خواهد داشت. گفته می شود که گوگل پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.16 اینچی بوده که در مقایسه با صفحه نمایش 6.7 اینچی پیکسل 8 پرو کوچکتر است. با پنل 6.16 اینچی، پیش بینی شده شرکت آن را به بازار عرضه کند و آن را به عنوان یک پنل 6.2 اینچی معرفی نماید.

بیشتر بخوانید  کندی انتشار آپدیت نرم افزاری گوگل برای پیکسل

به هر حال باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات بیشتری از گوشی گوگل Pixel Fold منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *