آغاز عرضه هدفون OnePlus Buds Pro 2R

آغاز عرضه هدفون OnePlus Buds Pro 2R

در ماه فوریه، OnePlus از Buds Pro 2R جدید در کنار مدل قابل شنیدن پرچمدار خود، Buds Pro 2، در بازار هند رونمایی کرد.  اکنون، این شرکت بالاخره هدفون جدید شنیدنی را برای فروش در دسترس قرار داده است.

برای کسانی که نمی دانند، سازنده چینی گوشی های هوشمند ابتدا این هدفون جدید واقعا بی سیم را به عنوان یک نوع مقرون به صرفه تر از مدل Buds Pro 2 رونمایی کرد. اوایل این هفته، این برند حتی این هدفون ها را در بازار چین با نام Buds Pro 2 Lite معرفی کرد. تفاوت اصلی بین Buds Pro 2 و Buds Pro 2R فقط عدم وجود برخی ویژگی ها است. دومی اساساً فاقد ردیابی سر و شارژ بی‌سیم است.

جدا از این، این دو مدل اساساً یکسان هستند. همچنین دارای یک راه‌انداز دوگانه است که شامل درایورهای 11 میلی‌متری و 6 میلی‌متری، حذف نویز فعال تطبیقی تا 48 دسی‌بل، حالت شفافیت، کدک صوتی LHDC 5.0 و حالت تأخیر کم 54 میلی‌ثانیه برای بازی است. Buds Pro 2R از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و 39 ساعت عمر باتری را با جعبه شارژ ارائه می دهد. در حالی که از ردیابی سر پشتیبانی نمی کند، همچنان از صدای فضایی پشتیبانی می کند.

OnePlus Buds Pro 2R جدید در دو رنگ مشکی Obsidian و White Misty وارد بازار می شود و از امروز برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. دارای برچسب قیمت 9999 INR است که پیش‌سفارش‌ها از 7 مارس تا 13 مارس در آمازون و وب‌سایت رسمی شرکت به صورت زنده انجام می‌شود. فروش رسمی از 14 مارس آغاز خواهد شد. خریداران می توانند از تخفیف 500 INR در Buds Pro 2R در کارت های اعتباری ICICI Bank و خرید از تراکنش های EMI استفاده کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری تبلت OnePlus Pad

نظرات در مورد : آغاز عرضه هدفون OnePlus Buds Pro 2R

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *