آشکار شدن گوشی اوپو Reno 8 در رنگ جدید

آشکار شدن گوشی اوپو Reno 8 در رنگ جدید

چند روز پیش، OPPO تیزری منتشر کرد و خبر از عرضه گزینه رنگی جدید سری گوشی های هوشمند Reno 8 داده بود. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی بالایی داشته و ویژگی های برجسته برای آن تدارک دیده شد. به تازگی، این شرکت رسما یک گزینه رنگ جدید به نام Iris Purple را برای این اسمارتفون تدارک دید که در بازار چین عرضه خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند سری  Reno 8 با رنگ بفنش دارای یک پنل عقب بافت‌دار به رنگ بنفش هستند که شامل نوارهای موج‌دار بوده و کل پنل عقب را می‌پوشاند. این گزینه رنگ جدید اکنون برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است.

برای پیش خرید رنگ جدید بنفش، اوپو Reno 8 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 2439 یوان به فروش می رسد و در حالی که مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 2698 یوان و مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 2989 یوان قیمت دارد.

از سوی دیگر، اوپو Reno 8 Pro، مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3189 یوان به فروش خواهد رسید و در حالی که مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 3489 یوان قیمت دارند.

آشکار شدن گوشی اوپو Reno 8 در رنگ جدید

قبل از عرضه گزینه رنگی Iris Purple، گوشی های هوشمند در سه رنگ موجود بودند. Reno 8 در رنگ‌های Slightly Drunk، Clear Sky Blue و Night Tour به فروش می رسد، در حالی که مدل Pro در رنگ‌های Micro Drunk، Encounter Blue و Night Tour Balck در دسترس بود.

علاوه بر عرضه گوشی های هوشمند سری Reno 8 در این گزینه رنگی جدید Iris Purple، این شرکت همچنین یک جعبه هدیه Summar Flower Fairy Purple را عرضه کرده است که در آن OPPO یک جعبه عطر را با قیمت اضافی 39.9 یوان ارائه می دهد. در اخباری مرتبط اوپو Reno 7A در ژاپن معرفی شد. این گوشی جایگزین Reno 5A سال گذشته شده و برخی از ویژگی های کلیدی Reno 7A شامل بدنه با استاندارد IP68، صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED و تراشه Snapdragon سری 6 با پشتیبانی شبکه 5G می شود.

Reno 7A دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با حفره دوربین در گوشه سمت چپ بالا است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.4 درصدی دارد و این دستگاه از وضوح +FHD، نرخ نوسازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و تراکم پیکسلی 409ppi پشتیبانی می کند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی در حفره نمایشگر جای گرفت.

بیشتر بخوانید  ساعت اوپو Watch 3 بزودی راهی بازار جهانی می شود

بدنه عقب دارای روکش مات بوده و یک بخش دوربین سه گانه هم تعبیه شد. این ماژول از یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز کمکی سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می شود. گوشی هوشمند مذکور به سیستم عامل اندروید 11 با ColorOS 12 مجهز گشته است. برای بخش امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی اوپو Reno 8 در رنگ جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *