آشکار شدن نام Edge 30 Ultra در برخی پایگاه های داده

آشکار شدن نام Edge 30 Ultra در برخی پایگاه های داده

موتورولا به تازگی گوشی Moto X30 Pro را در چین عرضه کرده است. این اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی جهان بوده و توانست موردتوجه قرار گیرد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه به زودی به عنوان یک دستگاه از سری Edge در بازار جهانی عرضه خواهد شد. از طریق گواهی TDRA ، اکنون می دانیم که نام رسمی نسخه جهانی آن چیست.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، گواهی TDRA نشان می دهد که شماره مدل گوشی موتورولا XT2241-2 با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازار جهانی عرضه خواهد شد. X30 Pro که در چین عرضه شد، دارای شماره مدل XT2241-1 بود. از این رو، اکنون کاملاً واضح است که Edge 30 Ultra یک نسخه ریبرند شده از X30 Pro برای بازار جهانی خواهد بود.

موتورولا Edge 30 Ultra دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی P-OLED با وضوح +FHD، نرخ تجدید 144 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. صفحه نمایش آن دارای لبه های منحنی و یک حفره دوربین در وسط است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MYUI 4.0 از پیش بارگذاری شده ارائه می شود.

چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 به عنوان پردازشگر عمل خواهد کرد. ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه شود. این دستگاه احتمالا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته که از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

برای تصویربرداری سلفی، دوربین جلو 60 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین عقب دستگاه دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالاً در اروپا دارای برچسب قیمتی 899 یورویی خواهد داشت.

جزئیات بیشتری در کار نبوده و نباید به تایید این اخبار شایعه وار دانست. موتورولا در تلاش بوده محصولی بهتر از نسل پیشین را معرفی کند و بنابراین انتظار یک گوشی برجسته داریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو زد

نظرات در مورد : آشکار شدن نام Edge 30 Ultra در برخی پایگاه های داده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *