آشکار شدن مشخصات GALAXY CHROMEBOOK سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی کروم بوک جدید خود را تحت عنوان GALAXY CHROMEBOOK معرفی کند. یک مدل باکیفیت که از مشخصات کلیدی قابل توجهی هم برخوردار است و یک گزینه معمولی نیست.

طرفداران سیستم عامل Chrome خوشحال می شوند! بالاخره زمان تجربه یک کتاب جمع و جور سامسونگ گلکسی با ChromeOS و مشخصات مناسب می رسد. شرکت های کره ای در حال آماده سازی برای معرفی دستگاه جدیدی هستند که از Galaxy Chromebook Go استفاده می کند. شایعه شده است که این دستگاه خیلی زود فاش می شود و امروز برخی از مشخصات اصلی آن ظاهر شده است.

Galaxy Chromebook Go جدید دارای نمای بیرونی Silver-ish است که باید بگوییم بیشتر به رنگ سفید است. در مقایسه با قسمت خارجی ، ما یک قسمت داخلی داریم که کاملاً سیاه است ، تا صفحه کلید. ما معتقدیم که برخی ترجیح می دهند رنگهای “جیغ” بیشتری داشته باشند ، اما سامسونگ می خواهد حداقل در حال حاضر رویکردی هوشیارانه داشته باشد. به هر حال ، این ممکن است فقط یک رنگ خاص باشد و این شرکت می تواند نسخه های دیگری را در آینده نشان دهد. این دستگاه به وضوح یک دستگاه سطح ابتدایی است ، بنابراین ما می توانیم از ارائه محصولات ساخته شده از پلی کربنات اطمینان حاصل کنیم.

با بازگشت به مشخصات ، Galaxy Chromebook از صفحه نمایش 14 اینچی با صفحه نمایش TFT HD با وضوح 1366*768 پیکسل بهره می برد. این نوع وضوح در میان نوت بوک های میان رده و سطح پایین معمول است. برخی FHD را ترجیح می دهند ، اما در این مرحله قیمت گذاری ، ما می توانیم بیش از حد درخواست کنیم. از نظر قدرت پردازش ، سامسونگ روی Intel Celeron N4500 ، یکی از پردازنده های جدید Jasper Lake اینتل که اوایل سال جاری اعلام شد ، شرط می بندد. این دوربین 6W TDP دارد که باید به مصرف کم انرژی و عمر باتری باورنکردنی تبدیل شود.

این لپ تاپ با نسخه های 4 گیگابایتی و 8 گیگابایتی RAM LPDDR4X در نسخه های مختلف عرضه می شود. از نظر فضای ذخیره سازی ، 32 گیگابایت ، 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC ارائه می شود. مطمئناً ، در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر ، کاربران با اسلات کارت microSD پذیرایی خواهند شد. همچنین دو پورت USB-C ، یک پورت USB 3.2 ، یک اسلات امنیتی Nano و یک هدفون به علاوه جک ترکیبی میکروفون وجود دارد. نسخه LTE دارای اسلات سیم کارت نانو نیز خواهد بود. Galaxy Chromebook Go همچنین از Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.1 ، وب کم 720p و بلندگوهای استریو بهره می برد. این دستگاه دارای یک باتری 42.3 وات ساعتی است که از طریق شارژر 45 وات نوع C شارژ می شود.

بیشتر بخوانید  قابلیت عکسبرداری پرتره در بروزرسانی بعدی گلکسی اس 8

ما انتظار داریم یک اعلامیه مناسب همراه با جزئیات قیمت گذاری و در دسترس بودن به زودی اعلام شود. با این حال ، نسخه ابتدایی احتمالاً زیر 350 دلار خواهد بود. البته ، همچنین می توان انتظار داشت که با توجه به پانل HD ، برای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 299 دلار برسد. نسخه LTE احتمالاً به روشی محدود می شود که با رم و فضای ذخیره سازی بیشتری عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن مشخصات GALAXY CHROMEBOOK سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *