گوشی Redmi 12C شیائومی با مشخصات اقتصادی

گوشی Redmi 12C شیائومی با مشخصات اقتصادی

شیائومی یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه را تحت نام تجاری زیرمجموعه خود Redmi عرضه کرده است. دستگاه مورد بحث Redmi 12C نام دارد و از فرمول بودجه موثر برند که تماماً در مورد ارائه مشخصات خوب با قیمت پایین است، فاصله زیادی ندارد. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی، باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی و SoC هلیو G85 مدیاتک در زیر کاپوت عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و در دسترس بودن آن به خواندن ادامه دهید.

Redmi 12C تا حدودی شبیه به گوشی های هوشمند سری Redmi A1 است که در اوایل امسال عرضه شدند. این دوربین دارای یک جزیره دوربین squircle است که دارای دو دوربین، یک فلاش LED و یک حسگر اثر انگشت است. این دستگاه دارای پشتی خمیده با طراحی بافت است. در جلو، یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های نازک و یک بریدگی V شکل وجود دارد.

با توجه به مشخصات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی است که وضوح بالایی را ارائه می دهد. صفحه نمایش احتمالا LCD است. Redmi 12C به پردازنده MediaTek Helio G85 مجهز شده است که با رم LPDDR4X و حافظه فلش eMMC 5.1 تکمیل شده است. وزن این گوشی هوشمند حدود 192 گرم و ضخامت آن در حدود 8.77 میلی متر است.

برای عکاسی، این گوشی دارای یک واحد دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند 4G تامین می شود و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. گزینه های اتصال معمولی مانند بلوتوث، وای فای و حتی جک 3.5 میلی متری هدفون را دارد.

در مورد قیمت، Redmi 12C از 699 یوان (101 دلار) با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. همچنین در نسخه های 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی عرضه می شود که به ترتیب 799 یوان (115 دلار) و 899 یوان (130 دلار) قیمت دارند. این گوشی در حال حاضر فقط برای خرید در سرزمین اصلی چین موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی شیائومی Civi 4 با پردازنده قدرتمند مدیاتک همراه می شود

نظرات در مورد : گوشی Redmi 12C شیائومی با مشخصات اقتصادی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *