سامسونگ چگونه عمر باتری Galaxy S23 را بهبود می بخشد

سامسونگ چگونه عمر باتری Galaxy S23 را بهبود می بخشد

وقتی صحبت از باتری و ظرفیت شارژ به میان می‌آید، هیچ برند گوشی هوشمندی به اندازه سامسونگ محتاط نیست. این شرکت از شارژ بالای 25 وات برای پرچمداران خود خودداری کرده است. تعداد بسیار کمی از گوشی های هوشمند سامسونگ از شارژ تا 45 وات پشتیبانی می کنند. با توجه به اینکه صنعت در حال حاضر در شارژ 200 وات قرار دارد، سامسونگ به خوبی عقب است. اگر از کاربران قدیمی گوشی های هوشمند هستید، متوجه خواهید شد که چرا سامسونگ اینقدر مراقب است. حادثه گلکسی نوت 7 را به خاطر دارید؟ این شرکت هرگز از مشکلات عبور نکرد. با این حال، سامسونگ ابزارهای دیگری را برای دوام بیشتر باتری خود توسعه خواهد داد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه سری گلکسی اس 23 سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد این سری منتشر می شود.

وبلاگ نویس محبوب توییتر، @iceuniverse اطلاعاتی در مورد سری Galaxy S23 فاش کرده است. او ادعا می کند که سری گلکسی اس 23 سامسونگ با حالت جدید “نور” عرضه خواهد شد. این حالت نور جدید کمی با حالت صرفه جویی در مصرف انرژی که قبلاً می شناسیم متفاوت است. بزرگ‌ترین تفاوت بین حالت‌های «صرفه‌جویی در مصرف انرژی» و «نور» این است که حالت نور، نرخ تازه‌سازی صفحه را کاهش نمی‌دهد. حالت نور به طور متوسط ​​عملکرد را کاهش می دهد و در عین حال مصرف برق را تا حد زیادی کاهش می دهد. این می تواند به طور موثری عمر باتری را با هزینه عملکرد بهبود بخشد.

سری Galaxy S23 سامسونگ در رویداد Galaxy unpack 2023 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا در هفته اول فوریه سال آینده عرضه خواهد شد. این 3 تا 4 هفته زودتر از معمول در سال های گذشته است.

پرچمداران آینده گلکسی با چند پیشرفت همراه خواهند بود. اگر این شرکت امیدوار است که مبارزه را به اپل بکشاند، پس این ارتقاء قابل مذاکره نیست. با این حال، گزارش هایی وجود دارد که سامسونگ گلکسی S23 / S23+ تقریباً هیچ تغییری ندارد. با توجه به رقابت در بازار امروز، این کاملا ناامید کننده است. این گزارش ادعا می کند که طراحی مشابه سری S22 است. بزرگترین تغییر گلکسی اس 23 اولترا، افزایش عرض فریم میانی است. این همچنین قسمت منحنی صفحه را کاهش می دهد و آن را به یک صفحه نمایش میکرو منحنی نزدیک می کند.

بیشتر بخوانید  نسخه اگزینوس سری Galaxy S22 در چند منطقه عرضه می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ چگونه عمر باتری Galaxy S23 را بهبود می بخشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *