آشکار شدن تصاویر هدفون Ear (Stick) ناتینگ

آشکار شدن تصاویر هدفون Ear (Stick) ناتینگ

Nothing، یک شرکت الکترونیکی مصرفی جدید که توسط کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus تأسیس شده است، اخیراً محصول آینده خود را با نام Nothing Ear (Stick) معرفی کرده است که دومین محصول صوتی این شرکت خواهد بود.

اکنون، قبل از عرضه رسمی، رندرهایی از هدفون های بی سیم واقعی این برند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که طراحی Nothing Ear (Stick) را به نمایش می گذارد. رندرهای فاش شده نشان می دهد که این شرکت به طراحی شفاف هدفون پایبند خواهد بود. با این حال، این بار، به جای طراحی داخلی گوشی Nothing Ear (1) یک هدفون نیمه داخل گوش وجود خواهد داشت که به این معنی است که آنها با نوک گوش ارائه می شوند تا به طور ایمن در کانال گوش قرار گیرند.

آشکار شدن تصاویر هدفون Ear (Stick) ناتینگ

هدفون Nothing Ear (Stick) اخیراً در وب‌سایت گواهی FCC مشاهده شد، که تأیید می‌کند که انرژی هر هدفون توسط یک باتری 36 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود، در حالی که کیس شارژ با یک باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این بار، به جای قاب مربعی، این شرکت ترجیح داده است یک کیس شارژ استوانه ای ارائه دهد.

این هدفون که از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند، دارای کابل USB Type-C به Type-C خواهد بود. آنها قبلاً مراحل صدور گواهینامه BIS را گذرانده اند، به این معنی که همه آنها آماده راه اندازی در هند هستند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه وان پلاس برای رونمایی این هدفون چیست و آیا ویژگی های آشکار شده صحت دارند یا خیر.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای هدفون CMF Buds Pro

نظرات در مورد : آشکار شدن تصاویر هدفون Ear (Stick) ناتینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *