آشکار شدن تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro 5G در پایگاه GCF

آشکار شدن تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro 5G در پایگاه GCF

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جان سخت جدید در بازار به نام Galaxy Tab Active 4 Pro است. این تبلت اخیراً در کنسول Google Play و پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده است که برخی از مشخصات کلیدی را فاش می کند.

اکنون، Galaxy Tab Active 4 Pro 5G در سایت گواهی GCF رویت شده است که به معرفی جهانی نزدیک آن اشاره دارد. این لیست تأیید می کند شماره مدل SM-T636B که مربوط به Galaxy Tab Active 4 Pro بوده، مربوط است. این لیست جزئیات یا مشخصات بیشتری را فاش نمی کند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه تاکنون در مورد تبلت مقاوم آینده شناخته شده است.

لیست قبلی کنسول Google Play نشان داده بود که Tab Active 4 Pro با صفحه نمایشی عرضه می شود که وضوح تصویر Full HD یا همان 1200 در 1920 پیکسل را ارائه می دهد. در بخش پردازشی، چیپست اسنپدراگون 778G با یک CPU هشت هسته ای دارای چهار هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز عرضه می شود. پردازنده گرافیکی Adreno 642L بوده که در کنار چیپست اصلی قرار می گیرد. در مورد رم، تبلت با حداقل 4 گیگابایت رم در دسترس خواهد بود.

نام دستگاه نیز به عنوان “Galaxy Tab Active 4 Pro 5G” تایید شده است که نشان می دهد ما از سیم کارت با این تبلت پشتیبانی خواهیم کرد. همچنین می تواند در یک نوع فقط WIFI نیز عرضه شود. در نهایت، این دستگاه بلوتوث 5.2 را ارائه می‌کند و سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 12L را از جعبه اجرا می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A15 4G تاییدیه جدیدی گرفت

نظرات در مورد : آشکار شدن تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro 5G در پایگاه GCF

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *