انتشار تصاویر کنسول دستی لاجیتک

انتشار تصاویر کنسول دستی لاجیتک

در اوایل ماه جاری، لاجیتک و تنسنت اعلام کردند که برای راه‌اندازی چیزی که آن را «کنسول دستی بازی‌های ابری» اختصاصی می‌نامند، همکاری می‌کنند. قرار است این معرفی نزدیک به پایان سال اتفاق بیفتد. اما به نظر می رسد این دستگاه قبلاً فاش شده است و برخی از تصاویر هم به بیرون درز پیدا کرد.

افشاگر مطرح ایوان بلاس در توییتر به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد مجموعه ای از سه تصویر تبلیغاتی محصول است. او از آنها به عنوان Logitech G Gaming Handheld یاد می کند که ممکن است به خوبی نام واقعی آن باشد. همانطور که Engadget اشاره می‌کند، حتی یک صفحه لندینگ وجود دارد که این شرکت با همین نام راه‌اندازی کرده است که این نام را بیشتر در جای خود مستحکم می‌کند. لاجیتک قبلاً یک حذف DMCA ثبت کرده است و صحت تصاویر را تأیید می کند، اما نه قبل از اینکه The Verge یک کپی از هر سه را ذخیره کند.

اگرچه خود کنسول دستی دقیقاً همانطور که انتظار دارید به نظر می رسد. یعنی چیزی بین Nintendo Switch Lite و Steam Deck یا رقبای آن است. شاید بیشتر به سمت اولی متمایل شوید، زیرا موقعیت‌های کنترلر آنالوگ سمت چپ و D-pad معکوس هستند، درست مانند دستگاه دستی نینتندو. اگرچه دکمه های صورت از فرمت مایکروسافت پیروی می کنند، که Steam Deck نیز این کار را انجام می دهد.

فراتر از اینها، یک دکمه هوم در گوشه پایین سمت راست، یک دکمه با لوگو لاجیتک در گوشه پایین سمت چپ، و همچنین دکمه های منوی به ترتیب در گوشه بالا سمت چپ و بالا سمت راست دارد. روی شانه بالایی یک جفت دو دکمه روی شانه قرار دارد.

یک اسکرین شات Logitech G Gaming Handheld را نشان می‌دهد که Google Play را اجرا می‌کند و به احتمال اجرای بازی‌های اندروید به صورت بومی اشاره دارد. اما برای سایر بازی‌های کنسول یا رایانه شخصی، به احتمال زیاد به بخش بازی‌های ابری تکیه می‌کند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، Logitech G قرار است تا پایان سال رسماً این Handheld Gaming را معرفی کند. این احتمالاً زمانی است که جزئیات بیشتری از مشخصات آن، مانند پردازنده ای که در حال استفاده بوده، سایز صفحه نمایش آن، و همچنین جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن را فراگیریم.

بیشتر بخوانید  شبیه ساز اتومبیلرانی لاجیتک G Edition Racing معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر کنسول دستی لاجیتک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *