آشکار شدن اسم رمز اندروید 15

آشکار شدن اسم رمز اندروید 15

طبق گزارش میشال رحمان که توسط TeamB58 گزارش شده است، به‌روزرسانی آینده اندروید گوگل با نام رمز «بستنی وانیلی» از طریق یک سری تغییرات کد در فدراسیون تجارت اندروید (Tradefed/TF) فاش شده است. در حالی که نام رمز با مضمون دسر معنای قابل توجهی ندارد، از روزهای اولیه اندروید یک سنت سرگرم کننده است.

اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه انتظار می‌رود با به‌روزرسانی اندروید که قرار است در سال 2024 ارائه شود، وجود ندارد، رحمان اظهار می‌کند که گوگل همیشه به آینده نگاه می‌کند و روی پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید کار می‌کند. اگر این ویژگی‌ها به بیلد فعلی وارد نشوند، همیشه این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی‌های بعدی انجام شوند یا حتی به سیستم عامل وارد نشوند. به این ترتیب، کاربران اندروید باید منتظر بمانند و ببینند که «بستنی وانیلی» چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت.

تغییرات کد در Tradefed نشان می دهد که چارچوب آزمایشی اندروید با نسخه جدیدی به روز شده است که مستقیماً به نام رمز اندروید 15 اشاره می کند. با این حال، این بینش زیادی در مورد آنچه می توانیم از به روز رسانی انتظار داشته باشیم به ما نمی دهد.

همانطور که مشتاقانه منتظر «بستنی وانیلی» هستیم، تازه در حال چشیدن طعم «کیک وارونه» اندروید 14 هستیم. اولین پیش نمایش برای این به روز رسانی کمتر از یک ماه پیش منتشر شد و شامل ویژگی هایی مانند اسکرول اسکرین شات، اعلان های طراحی مجدد و بهبود تنظیمات حریم خصوصی است.

به طور کلی، رونمایی از «بستنی وانیلی» یادآور سنت اندروید در استفاده از اسم رمز با مضمون دسر برای به‌روزرسانی‌های آن است و باعث ایجاد هیجان در میان کاربران اندرویدی می‌شود که کنجکاو هستند که این به‌روزرسانی چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی را به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه اندروید به طور مداوم برای بهبود سیستم عامل خود تلاش می کند، کاربران می توانند به آینده فناوری تلفن همراه نگاه کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  PIXEL 4A گوگل ممکن است اندروید 14 را دریافت نکند

نظرات در مورد : آشکار شدن اسم رمز اندروید 15

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *