تاریخ رونمایی سری ردمی نوت 11 شیائومی اعلام شد

تاریخ رونمایی سری ردمی نوت 11 شیائومی اعلام شد

شیائومی در نهایت تاریخ رونمایی از سری گوشی های ردمی نوت 11 خود را اعلام کرده که در اواخر ماه اکتبر خواهد بود و در چند مدل با مشخصات سخت افزاری میان رده اما قدرتمند رونمایی خواهند شد.

اوایل امروز (20 اکتبر 2021) ، شیائومی تاریخ رسمی عرضه سری جدید گوشی های هوشمند Redmi Note 11 را اعلام کرده بود. در حال حاضر ، یکی از مدیران این شرکت بیانیه ای را در مورد تلفن های هوشمند آینده پیش از عرضه به اشتراک گذاشته است.

به گفته لو وایبینگ ، مدیر کل Redmi ، سری تلفن های هوشمند نوت 11 جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه محبوب نوت است و با فرمول مقرون به صرفه محبوب خود وارد بازار می شود. این مقام ارشد اظهار داشت که این سری دارای 6 ارتقاء عملکردی عمده همراه با تغییر در طراحی آن نیز می باشد. قابل ذکر است که وی در حساب رسمی خود در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) از سری نوت 11 آینده با عنوان “Note Reborn” یاد کرد.

جالب اینجاست که او حتی افزود که نوت 11 جدید را می توان بخشی از سری K40 در نظر گرفت. به عبارت دیگر ، دستگاه های جدید به اندازه گوشی های پرچمدار سری K قدرتمند خواهند بود. در مورد مشخصات مورد انتظار دستگاه ، Redmi Note 11 5G دارای صفحه نمایش LCD 120 هرتزی ، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی ، دوربین عقب 50 مگاپیکسلی ، MediaTek Dimensity 810 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند.

از سوی دیگر ، Note 11 Pro+ 5G با صفحه نمایش OLED 120 هرتزی ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ، دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی ، چیپست Dimensity 920 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی تغذیه می شود. علاوه بر این ، فهرست JD.com برای سری جدید حتی نسخه Note 11 Pro+ 5G را نیز نشان می دهد که دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی سری ردمی نوت 11 شیائومی اعلام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *