آداپتور جدید 100 واتی وان پلاس عرضه شد

آداپتور جدید 100 واتی وان پلاس عرضه شد

اوایل امروز (7 مارس 2023)، وان پلاس تعدادی از محصولات جدید مانند گوشی‌های هوشمند Ace 2V و حتی هدفون‌های بی‌سیم جدید Buds Pro 2 Lite را عرضه کرد. اما جدا از این اعلامیه های اصلی، این شرکت چند لوازم جانبی را نیز معرفی کرد.

در میان اعلامیه های جدید، سازنده گوشی های هوشمند چینی شارژر 100 واتی Dual Port Super Flash Charger را در یک گزینه رنگی جدید نیز عرضه کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، این لوازم جانبی برای اولین بار در ژانویه 2023 برای بازار چین معرفی شد. اما اکنون، این برند شارژر جدید را در گزینه رنگ سبز کاج عرضه کرده است. همانطور که از نام‌ها پیداست، دارای طراحی شارژ دو پورت، با درگاه USB نوع C است که تا ۱۰۰ وات SuperVOOC و شارژ سریع ۶۵ وات PD را پشتیبانی می‌کند و یک پورت USB معمولی برای شارژ SuperVOOC تا ۱۰۰ وات.

لوازم جانبی جدید همچنین می‌تواند تا دو دستگاه را همزمان با هر دو پورت شارژ 50 واتی SuperVOOC یا 50 وات SuperVOOC از USB و شارژ 45 واتی PD از درگاه USB Type C به طور همزمان شارژ کند. به لطف پشتیبانی از چندین پروتکل شارژ اصلی، می‌تواند نه تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه حتی لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و موارد دیگر را شارژ کند. شارژر فلاش دو درگاهی وان پلاس 100 واتی با رنگ جدید کاج سبز به تازگی در چین با قیمتی معادل 259 یوان (تقریباً 37 دلار ) عرضه شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Buds Ace در راه است

نظرات در مورد : آداپتور جدید 100 واتی وان پلاس عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *