رویت شدن گوشی Vivo T1 Pro 5G در گیگ بنچ

رویت شدن گوشی Vivo T1 Pro 5G در گیگ بنچ

پس از ویوو T1 5G، گوشی بعدی که وارد سری تازه معرفی شده T در هند می شود، Vivo T1 Pro 5G است. گزارشی از ماه فوریه نشان داد که این گوشی بین آوریل تا ld وارد هند خواهد شد. این برند تا کنون اشاره ای به چنین مدل نداشته با این حال، گوشی مورد ذکر در پایگاه Geekbench رویت شده است.

Vivo T1 Pro 5G دارای شماره مدل V2151 در Geekbench نسخه 5 بوده و دستگاه در بخش تک هسته ای 790 امتیاز و در بخش چند هسته ای 2856 امتیاز کسب کرده است. این امتیازات به لطف چیپ هشت هسته ای ممکن می شود. گوشی Vivo T1 Pro 5G دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 778G با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز و حداکثر 2.40 گیگاهرتز است. نسخه ای که در اینجا مشاهده می کنیم، دارای رم 8 گیگابایتی است. ما انتظار داریم این نسخه رده بالا باشد که احتمالاً با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. لیست تایید می کند که گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 هم است.

به غیر از این، هیچ جزئیاتی از سایر مشخصات گوشی وجود ندارد. به نظر رسیده می‌توان انتظار داشت که این اسمارتفون دوربین‌های بهتری نسبت به مدل Vivo T1 5G ارائه دهد. همچنین انتظار داریم سرعت شارژ سریع بهبود یافته ای داشته باشد.

مدل ویوو T1 5G که در حال حاضر موجود است، دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+ LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 695 بوده که اتصال 5G را بر روی گوشی فعال می کند. این دیوایس از دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

در اخباری مرتبط Vivo به تازگی یک رویداد معرفی محصول در چین برگزار کرده که در آن شاهد معرفی چندین مدل جدید از جمله گوشی تاشو Vivo X Fold  بودیم. ویوو اعلام کرد بیش از چهار سال برای توسعه این مدل زمان صرف کرد.

Vivo X Fold تازه معرفی شده از طراحی تاشو به سمت داخل بهره می برد. به عبارت دیگر، نمایشگر اصلی دستگاه زمانی که گوشی هوشمند در حالت تا شده باشد، پنهان می شود. اگرچه، کاربران در این حالت به نمایشگر خارجی کوچکتر دسترسی دارند. پنل عقب دارای یک ماژول جزیره مستطیلی بزرگ بوده که یک سنسور دوربین دایره ای و سایر حسگرهای ضروری مانند فلاش LED را در خود جای می دهد. قسمت جلو دستگاه دارای یک حفره دوربین است با لبه های منحنی. نکته جالب این بوده که این دستگاه همچنین دارای دو اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین یک نوار لغزنده هشدار در قسمت جانبی می باشد.

بیشتر بخوانید  تولید گوشی های هوشمند در هند توسط شرکت ویوو

این برند روی لولای اولین گوشی تاشو خود که با طراحی باله هوافضا ارائه می شود، تاکید می کند. در تست تاشو Rheinland، دستگاه به طور کلی 300000 بار تا شد تا دوام آن بررسی شود. علاوه بر این، حتی اگر کاربر دستگاه را 80 بار در روز تا کند، مکانیسم تا شدن همچنان در طول 10 سال کارایی خود را حفظ خواهد کرد. از آنجایی که این اولین مدل در نوع خود از این برند است، جای تعجب نیست که Vivo هیچ سازشی در کیفیت ساخت آن انجام نداد.

در مورد صفحه نمایش، Vivo X Fold دارای یک صفحه نمایش بزرگ 8.03 اینچی E5 LTPO OLED 3.0 با UTG بوده که دارای نرخ نوسازی 120 هرتز، وضوح 2K و نسبت تصویر 4:3.5 است. این صفحه نمایش از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می کند و دارای طیف رنگی 113 درصدی DCI P3 نیز خواهد بود. از سوی دیگر، صفحه نمایش ثانویه یک پنل 6.53 اینچی E5 OLED است که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+، پوشش 100 درصد طیف رنگی DCI P3 و نسبت تصویر 21:9 می باشد. قابل ذکر است که هر دو صفحه نمایش خارجی و داخلی دارای یک حفره دوربین هستند. قابل ذکر بوده که نمایشگر این گوشی هوشمند نیز امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Vivo T1 Pro 5G در گیگ بنچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *