گوگل دستبند تناسب اندام Fitbit Charge 5 را معرفی کرد

گوگل دستبند تناسب اندام Fitbit Charge 5 را معرفی کرد

در نهایت پس از مدتها انتظار شرکت گوگل تصمیم گرفت از دستبند تناسب اندام جدید Fitbit Charge 5 رونمایی کند. دستبندی که طراحی و مشخصات ارتقایافته پیدا کرده و یک مدل ساده نیست.

گوگل رسماً از ردیاب تناسب اندام جدید Fitbit Charge 5 رونمایی کرد. در مقایسه با مدل قبلی خود ، این محصول جدید دارای طراحی مجدد قابل توجهی و تعدادی ویژگی و قابلیت اضافی است.

Fitbit Charge 5 اولین دستگاهی است که دارای صفحه نمایش رنگی AMOLED است. صفحه نمایش خود در مقایسه با شارژ 4 بیش از 10 درصد افزایش سایز داشته، قطر آن 1.04 اینچ است. حداکثر روشنایی از 200 نیت در شارژ 4 به 450 نیت افزایش یافت. صفحه نمایش همیشه روشن در دسترس است. صفحه نمایش با شیشه محافظ Gorilla Glass 3 پوشش داده شده است.

نسل جدید ردیاب تناسب اندام سنسورهایی را برای ثبت نوار قلب و ردیابی واکنش بدن در برابر استرس دریافت کرد. همچنین سنسورهای بیشتری برای ردیابی فعالیت بدنی ، مراحل خواب ، ضربان قلب ، میزان اشباع اکسیژن خون وجود دارد. برای مشترکین Fitbit Premium ، عملکرد Daily Ready Score نیز در دسترس است. او شدت تمرین را بر اساس فعالیت قبلی کاربر توصیه می کند.

گوگل دستبند تناسب اندام Fitbit Charge 5 را معرفی کرد

وجود ماژول GPS نقطه قوتی برای این دستبند تناسب اندام تلقی می شود. باتری حداکثر 7 روز عمر داشته، اما هنگامی که قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن فعال باشد، عمر باتری به 2 روز و با استفاده مداوم از GPS-تا 5 ساعت می رسد. شارژ کامل باتری 2 ساعت زمان خواهد برد و چندان عجیب نیست. بدنه با قطر 10 میلیمتری باریک تر از بدنه Charge 4 شده و این نشان از ظرافت بیشتر دارد. می توانید با این دستگاه شنا کنید، Fitbit Charge 5 تا 50 متر زیر آب فعال خواهد بود. فیت بیت اعلام کرده بندهایی که در این دستبند تعبیه شده نه تنها سبک هستند، بلکه دوام طولانی هم می توان انتظار داشت.

این دستگاه می تواند همراه با تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و iOS استفاده شود. دارندگان تلفن های هوشمند اندرویدی می توانند اعلان ها را در صفحه ردیاب دریافت کرده و حتی با پاسخ سریع از پیش تنظیم شده به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، در مورد پشتیبانی خدمات پرداخت Fitbit Pay گزارش شده است.

بیشتر بخوانید  آخرین نسخه بتای اندروید پی نیز انتشار یافت

ردیاب تناسب اندام Fitbit Charge 5 در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 179.95 دلار در دسترس است. برای مشتریان جدید، این قیمت در حال حاضر شامل اشتراک 6 ماهه Fitbit Premium می شود. معمولاً هزینه آن 9.99 دلار در ماه است. این گجت پوشیدنی در رنگ نقره ای، مشکی و طلایی از پاییز امسال راهی بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل دستبند تناسب اندام Fitbit Charge 5 را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *