چگونه یکبار برای همیشه ایمیل اسپم را در Gmail حذف کنیم

چگونه یکبار برای همیشه ایمیل اسپم را در Gmail حذف کنیم

جیمیل را می توان یکی از سرویس های ایمیل برجسته دانست که توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند. این سرویس موفق شده به کاربران فراوانی دست پیدا کند که تعداد آنها کم نیست و در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه حذف کردن ایمیل اسپم را در جیمیل آشنا سازیم.

اگر چیزی مثل من هستید، از وصله زدن مشکلات خسته شده اید – بیایید یک بار و برای همیشه آن را حل کنیم. طبق گفته های استاتیستا ، در سپتامبر 2020 ، 47٪ از کل ایمیل های دریافت شده نامه های ناخواسته بوده که معمولاً به عنوان هرزنامه نیز خوانده می شوند. نامه های ناخواسته نیز می توانند جمع شوند. اشتراك خود را لغو می كنید ، سپس به نحوی در 10 لیست دیگر قرار می گیرید ، دوباره اشتراك خود را لغو می كنید و حماسه ظاهراً پایان ناپذیر پابرجاست.

برخی از ایمیل های هرزنامه حتی می توانند از فیلترهای بی شماری که برای مقابله با بمباران ایمیل های ناخواسته به یک حساب ایمیل در غیر این صورت خوب تنظیم کرده اید و می خواهید قاطعانه به آنها فرمان دهید ، عبور کنید. من خودم ترجیح می دهم که یک رویکرد دقیق و یک باره برای چنین مشکلاتی داشته باشم ، بنابراین شما در صدد تهیه لیست گسترده ای از اقدامات هستید. تا همین اواخر ، نامه های ناخواسته ای که وارد حساب اصلی Gmail من شده بودند ، من را غرق کرده بود. روزانه صدها نفر به من می فرستند. در نتیجه ، چند هفته پیش برای جلوگیری از بروز بیشتر آن اقدام کردم.

حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنند صندوق ورودی آنها دیگر بدون بازگشت است ، دور خود را بچرخید زیرا ممکن است تعجب کنید. در سال 2021 ، روش های بی شماری برای خلاص شدن از شر این مشکل وجود دارد ، و این پست بسیاری از آنها را بررسی می کند.

ارسال کنندگان اسپم را مسدود کنید

اگر فرستنده ای را که نامه های ناخواسته زیادی برای شما ارسال می کند مسدود کنید ، دیگر نباید از او پیام دریافت کنید. گاهی اوقات نوسانات جزئی رخ می دهد ، جایی که بعضی از آنها ترک ها را غربال می کنند.

این نوارها آنقدر مهم نیستند که با مسدود کردن مجدد فرستنده ، آنها حل نشود. مسدود کردن ارسال کننده نامه ناخواسته در نسخه های تلفن همراه و دسک تاپ برنامه Gmail انجام می شود و این فرآیند فقط چند ثانیه طول می کشد.

در رایانه های رومیزی یا لپ تاپ شما به راحتی انجام موارد زیر است (روند کار هم در Android و هم در iOS مشابه است:

1. روی نماد دارای علامت تعجب کلیک کنید.

2. انتخاب کنید که آیا پیام را به عنوان هرزنامه گزارش کنید و اشتراک را لغو کنید یا فقط آن را به عنوان هرزنامه گزارش دهید.

گزارش اسپم

در اینجا قسمت دو “انجام کار خود” در مورد مبارزه با نامه های ناخواسته ایمیل است. چیزی به سادگی گزارش نامه های ناخواسته می تواند به کاهش حجم نامه های ناخواسته دریافتی کمک کند.

با برقراری ارتباط با Google درمورد هرزنامه ، به نوبه خود در یک گروه گزارش دهنده منابع گسترده برای منافع بیشتر شرکت می کنید. Google نسبت به آنچه “حساب های هرزنامه” می داند اقدامی انجام می دهد و به خاطر می آورد که از ارسال این پیام ها در آینده جلوگیری می کند.

فیلتر کردن آنها

آیا هرگز ایمیل هایی دریافت می کنید که هرزنامه نباشند ، اما به هر حال آنها همچنان به آن پوشه می روند؟ اگرچه این یک موضوع جداگانه است ، اما همچنان به طور منظم نمایان می شود تا در این لیست قرار گیرد. این عمل را می توانید در دو نسخه تلفن همراه و دسک تاپ سرویس گیرنده Gmail انجام دهید.

در اینجا نحوه تنظیم فیلتر اسپم در Gmail آمده است.

ابتدا وارد حساب Gmail خود شوید.
بعد ، روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید ، سپس روی تنظیمات کلیک کنید.
به دنبال این کار ، به قسمت فیلترها و آدرس های مسدود شده بروید ، سپس روی ایجاد یک فیلتر جدید کلیک کنید.
در مرحله بعد ، ایمیل فرستنده ای را که می خواهید از پوشه هرزنامه شما خارج شود وارد کنید.
روی ایجاد فیلتر کلیک کنید.

 

در مورد اسپم”OK” چطور؟

به گفته گوگل ، جیمیل با انتقال چنین پیام هایی به پوشه هرزنامه به طور خودکار هرزنامه را فیلتر می کند. اگر می خواهید به برخی از نامه های الکترونیکی که دارای برچسب “هرزنامه” هستند اجازه ورود به صندوق ورودی خود را بدهید ، می توانید فیلترهایی ایجاد کنید که برچسب هرزنامه را دور بزنند.

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت جیمیل (Gmail )

شما اساساً یک لیست ارسال کننده تأیید شده از آنچه Google ممکن است به طور معمول به عنوان هرزنامه طبقه بندی کند ، ایجاد می کنید. این می تواند پیامی باشد که مدت ها منتظر آن بوده اید ، حتی چیزی از طرف یک کارفرمای بالقوه. Gmail می تواند پیام هایی را که به منظور دسترسی به پوشه های هرزنامه نیستند ، به عنوان هرزنامه واقعی گروه بندی کند و این امر می تواند منجر به مواردی مانند “نامه گمشده” شود که شخصی گفته است آنها را ارسال کرده است.

برای این کار ، پیام را در پوشه هرزنامه خود پیدا کنید و روی دکمه کلیک کنید تا گزارش شود که هرزنامه نیست. این پیام ها یک بار دیگر به صندوق ورودی شما راه پیدا می کنند ، حتی اگر فیلتر اسپم شما به طور معمول آنها را گرفتار کرده باشد.

برنامه های شخص ثالث

بسیاری از برنامه های الکترونیکی و افزونه های شخص ثالث برای جلوگیری از هرزنامه وجود دارد که در بسیاری از آنها از یادگیری ماشین برای به دست آوردن الگوهای نامه های معمولی پر از نامه های ناخواسته استفاده می شود. برخی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر ماهانه یا سالانه حق اشتراک دارند. برخی از موارد دلخواه من eM Client ، MailWasher و POPFile هستند.

میزان “قرار گرفتن در معرض” ایمیل خود را در نظر بگیرید

ایمیل شما احتمالاً جایی در اینترنت وجود دارد که در معرض دید قرار گرفته است. با این وجود می توانید برخی از نمایه ها را در جایی که این اطلاعات قابل مشاهده هستند کنترل کنید. با انجام این کار می توانید از دریافت ایمیل های هرزنامه محافظت کنید ، اما هوشیاری لازم است.

برای شروع ، باید عمومی کردن ایمیل خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر و غیره انصراف دهید. اگر صاحب دامنه هستید ، ارزش سرمایه گذاری در آنچه “حریم خصوصی دامنه” نامیده می شود است. ثبت کنندگان دامنه همیشه خدماتی به نام حریم خصوصی دامنه را گسترش می دهند. این سرویس با پرداخت هزینه اضافی ، اطلاعات شخصی شما را از دید عموم پنهان می کند.

فقط کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از برنامه های خارج از منزل انجام دهید ، و برخی از بارها را نیز تحمیل می کنید. روی شما دروغ می گوید همچنین ارزیابی یک نمایه از اینترنت شما و دیدن اینکه در کجا می توانید ایمیل خود را از عموم مردم حذف یا پنهان کنید ارزش آن را دارد. این یک کار کوچک نیست ، اما یک اتفاق غیرممکن نیز نیست.

با صرف چند ساعت و تمایل به تمیز کردن صندوق ورودی خود ، می توانید ایمیل خود را آنگونه که باید خصوصی کنید. با این کار می توانید از شما در برابر ربات هایی که به دنبال افزودن ایمیل های قابل مشاهده به لیست های گسترده ایمیل برای انفجار ایمیل ، وب را خراب می کنند ، محافظت کند.

بسیاری از اقدامات خلاقانه دیگر به طور غیرقانونی نامه های الکترونیکی را بدست می آورند ، اما انجام برخی از این اقدامات یا کنترل برخی از آنها می تواند کنترل صندوق ورودی را به شما بازگرداند.

وقتی همه موارد دیگر به شکست منجر شد ، اشتراک خود را لغو کنید

این قسمت بزرگی از کاری بود که من وقت زیادی را صرف انجام آن کردم ، و از اشتراک ایمیل هایی که قبلاً در برخی موارد مشترک شده بودم ، لغو شدم. به یک دلیل یا دلیل دیگر ، این ایمیل ها ممکن است دیگر مهم نباشند ، و اینجاست که چیزی که من آن را “پاکسازی” می نامم وارد عمل می شود. ایمیل های خود را مرور کرده و اشتراک هر حساب ایمیل خود را که می‌خواهید دیگر از آن ایمیل دریافت نکنید ، لغو اشتراک کنید. با این کار می توانید نامه های ناخواسته ناخواسته این فرستنده ها را در آینده پاک کنید.

ممکن است چند بار طول بکشد تا درست شود ، اما در نهایت نتیجه خواهد داد ، البته لازم به ذکر است که این کار هم از طریق دسک تاپ و هم از طریق دستگاه های همراه انجام می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه یکبار برای همیشه ایمیل اسپم را در Gmail حذف کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *