های وب ، پارس انلاین راخرید

های وب، پارس آنلاین را خرید : پارس آنلاین به عنوان یکی از شرکت های قدیمی اینترنتی در ایران به شمار می رود ولی هم اکنون با فروش سهام به زیرمجموعه های وب تبدیل خواهد شد و فعالیت های خود را تحت عنوان این مجموعه انجام خواهد داد.

سیدایمان میری تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان میدهد بین پارس آنلاین و های وب توافق های صورت گرفته که های وب سهام این شرکت را خریداری نموده است.

میری اینگونه نوشته است : امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدری بزرگوارشان سعید فاتح ( سهامداران گروه شرکتهای پارس آنلاین) توافق نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه های آتی تا پایان سال  فرآیند ادغام را انجام دهیم. ضمنا این دوستان به ما افتخار دادند تا به عنوان سهامدار و عضو هیات مدیره در های وب حضور داشته باشند در نتیجه های وب و پارس آنلاین  برای حضوری پر قدرت‌تر در بازار ارتباطات در قالب شرکت های‌وب با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

بیانیه مشترک در مورد ادغام این شرکت توسط هر دو متتشر شده است.آنگونه که به نظر می آید با وارد شدن های وب به تالار بورس موجب شده که رشد بیشتر آنها میسر شود و به همین دلیل برای خرید پارس آنلاین اقدام کرده اند.

پارس انلاین در مدت های گذشته با مشکلات زیادی روبرو شده بود. این شرکت به دلیل کاهش قیمت استفاده از اینترنت توسط رقبا ، مشتریان زیادی از خود را از دست داده بود و همین موضوع سبب شد تا پارس آنلاین برای کاهش هزینه های خود سیاست های متفاوتی را در نظر بگیرید.اما این گونه به نظر می آید که مدیران این شرکت خصوصی ، وا

گذار کردن پارس آنلاین را به عنوان یک راه منطقی در نظر گرفته اند.

های وب -پارس آنلاینهای وب

با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اینترنت پرسرعت : بهترین شرکت اینترنت پر سرعت کدام ها هستند ؟

نظرات در مورد : های وب ، پارس انلاین راخرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *