تعداد دستگاه های فعال اپل به میلیارد رسید

تعداد دستگاه های فعال اپل به میلیارد رسید

تیم کوک، مدیر عامل اپل، اعلام کرده است که این شرکت اخیراً در زمان ارائه نتایج سه ماهه این برند از 2 میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان عبور کرده است. این یک عدد رکوردشکنی برای این شرکت است که رشد قوی اخیر آن را تایید می کند.

بنابراین، اپل در سال 2021 با گوگل و 3 میلیارد دستگاه اندرویدی فعال رقابتی تر خواهد بود. اپل شاهد افزایش بیش از 200 میلیون دستگاه فعال در سال 2022 بود که نشان می دهد این شرکت به خوبی کار می کند. به یاد بیاورید که در سال 2015، اپل از مرز یک میلیارد کاربر فعال فراتر رفت.

با رکورد فروش در چندین منطقه از جهان، همه گیری در سال 2020 به افزایش این ارقام کمک کرد. با این حال، سایر شرکت‌ها در ماه‌های اخیر با سناریوی سخت‌تری مواجه شده‌اند. تقاضا برای کامپیوتر، تبلت، گوشی های هوشمند و لوازم جانبی به میزان تاریخی کاهش یافته است.

اپل از این مسائل مستثنی نیست. این تجارت طی سه ماه گذشته 5 درصد کاهش در گردش مالی خود گزارش کرده است. بنابراین، اپل 117 میلیارد دلار درآمد بسیار نابرابر داشته است. فروش آیفون ها بیش از نیمی از این مبلغ را تشکیل می دهد.

تیم کوک از عملکرد این شرکت در تعدادی از کشورها مانند کانادا و اروپا خوشحال است. با وجود مشکلات تولید در فصل کریسمس به دلیل تعطیلی بسیاری از تاسیسات در چین. اپل همچنین در ایجاد حضور در کشورهای نوظهور با پتانسیل بالا مانند ویتنام و هند موفق بوده است.

تیم کوک در کنفرانس تلفنی خود با سهامداران اعلام کرد که تولید آیفون به سطح قبلی خود بازگردانده شده است. مسائل مربوط به بیماری همه گیر که در ماه دسامبر رخ داد دیگر بر عملکرد اپل تأثیر نمی گذارد. عرضه مدل های جدید مانند مک بوک پرو 14 و 16 اینچی باید به فروش رایانه های برند اپل اجازه دهد تا بار دیگر افزایش یابد.

تنها 6 درصد از فروش در سه ماهه قبل از فروش کامپیوتر بوده است. با 8 درصد فروش از iPad، که نباید در تمام سال به روز شود. در پایان، خدمات اپل (موسیقی، آرکید، تلویزیون پلاس) دومین منبع درآمد اصلی این شرکت پس از آیفون است.

بیشتر بخوانید  آیفون 7 ضخامت 6 میلی متر خواهد داشت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد دستگاه های فعال اپل به میلیارد رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *